Ieder mag monteren wat hij of zij wil. Maar ik ga voor de originele lichtmetalen velgen.
Voor mij dus sportpakket velgen model telefoon schijf.
Tjerry
zelf zou ik kiezen voor de TI velgen............ik vind dat supervelgenGTA velgen zijn toch wel de mooiste velgen.
17 " sportpakket zal zeker ook niet misstaan.
Hij staat erbij. Prachtige kleur. Had ik alleen nog op de GT gezien, maar ook de 156 staat het goed. Leuk optrekje heb je trouwens!Hierbij stel ik ook mijn 156 voor:
Dit is mijn 156 SW 1.8TS distinctive voorzien van o.a. sportpakket, Bose hifi en leer, in de kleur Siena rosso.
Jaar geleden gekocht bij firma Baak in Voorschoten, auto bevalt erg goed.
Wil je die van mij er ook nog bij zetten??Hij staat erbij. Prachtige kleur. Had ik alleen nog op de GT gezien, maar ook de 156 staat het goed. Leuk optrekje heb je trouwens!Hierbij stel ik ook mijn 156 voor:
Dit is mijn 156 SW 1.8TS distinctive voorzien van o.a. sportpakket, Bose hifi en leer, in de kleur Siena rosso.
Volgens mij staat iedereen hierboven er weer bij, 4 stuks toegevoegd.Wil je die van mij er ook nog bij zetten??Hij staat erbij. Prachtige kleur. Had ik alleen nog op de GT gezien, maar ook de 156 staat het goed. Leuk optrekje heb je trouwens!Hierbij stel ik ook mijn 156 voor:
@kloekkloek: die staat er strak bij! Die GT velgen toch ook erg netjes...
Mooie 156!! Nero metellico is een schitterende kleur op dit model! Maar misschien ben ik wat bevooroordeeld.
Hij staat er bij!Prachtig wat een mooie topic voor dit schitterende model van Alfa.
"Mijn 156" is een 1,8 TS uit 2002, eentje met de eerste neus, en het vernieuwde interieur.
De kleur is Nero metallico. Het is mijn eerste Alfa maar ik was gelijk vanaf de introductie verliefd op het model.
Misschien kan je hem erbij plaatsen.
De foto is genomen in zijn geboorte land ergens bij een marmer groeve in Toscane
[/img]http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2gv2c5l&s=4
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2gv2c5l&s=4