Een week of 2 geleden stond er nog een lege carrosserie.
Pista trackday was gepland op 27 maart en ik wilde nog teveel doen aan de 16v om deze hiervoor klaar te krijgen dus nam ik het besluit de grijze koets “effe gauw” klaar te maken voor Pista
Dagelijks na t gewone werk een uurtje of 2 ermee aan de gang en de zaterdagen, de 1351 carbsmotor uitgraven en inbouwen en dat moest lukken.
Gisteren kwam het beticht dat Pista niet doorgaat ivm de schandalig weinige aanmeldingen dus voor mij is de lol er nu wel vanaf terwijl de 33 bijna klaar is
Motorruimte en binnenschermen netjes geprimerd, afgekit en afgewerkr met lichtgrijze chassislak.
Voorwielophanging netjes gemaakt met zijdeglanszwarte chassislak, nieuwe voorwiellagers, gele koni’s en frisse verlagingsverf. Achterwielophanging gemonteerd met frisse verlagingsveren en gele koni’s. Alle bouten, moeren en beugeltjes zijn opnieuw geel gepassiveerd
Bodem afgewerkt en de kabelboom en dashboard weer netjes ingebouwd
Tank ontroest en in de zijdeglanszwarte chassislak. Leidingen weer onder de auto in de originele klemmetjes
Spoorstangen zijn traploos verstelbaar genaakt en een setje 16v remmen gemonteerd. Motor en bak hangen er ook weer in
Voorruitje erinplakken, 16v interieur erinbouwen en alles even nalopen, vullen en ontluchten en keuren. Bijna klaar dus
Doe een net bod en kom m ophalen. Dan kan ik verder met de 16v voor de volgende Pista trackday