Ik heb nog verschillende 16v boxertjes liggen waar ik geen bestemming voor heb dus die mogen weg naar een nieuw baasje
30746 ( origineel katloos dus 137pk!! )
Eenmaal compleet met ecu, kabelboom etc.
Uit elkaar gepeuterd om te inventariseren en vrijwel in nieuwstaat
Eenmaal kale motor zonder injekkie, ecu en kabelboom
Uit elkaar gepeuterd om te inventariseren, onderblok als nieuw, linkerkop als nieuw inclusief de zeldzame nokkenassen enzo. Rechterkop helaas wat liefde nodig ivm 8 kromme kleppen, 7 holle klepstoters en dus 2 versleten nokkenassen
Nieuwe onderdelen heb ik in voorraad liggen!!
30747 dus origineel met kat
Eenmaal opgefriste motor met nu 1500km, voorzien van nieuwe zuigerveren, lagers, klepstoters, distributieset, alles glansverzinkt en gespoten in blu misano. Momenteel in een auto gemonteerd dus mee proef te rijden en te horen etc
Eenmaal een superonderblok. Opgeboord met nieuwe gesmede zuigers, volledig uitgewogen en gebalanceerd tot 9000rpm en uiteraard nieuwe lagers en meegebalanceerde koppelingsset. Alles glansverzinkt en t blok gespoten in blu misano
Hierbij heb ik een set gereviseerde koppen, nieuwe nokkenassen, klepstoters etc
Eenmaal een complete motor uit elkaar gepeuterd om te inventariseren. Alles weinig slijtagesporen maar nog veel schoonmaakwerk. Compleet met ecu en kabelboom etc
Eenmaal een complete motor met ecu, kabelboom etc met weinig km’s maar al jaren in een hoek dus staat onbekend
Ze mogen allemaal weg “ as is “ of ik kan ze opfrissen naar wens