33 1.7ie uit 1993. Volledig ingevuld serviceboekje tot 160.000km in december 1997. Huidige tellerstand 168.000. Heeft dus 25 jaar stilgestaan
Begin van t jaar heb ik m aan t lopen gemaakt en hij liep erg mooi en mechanisch fluisterstil
Door de lange stilstand vond ik t verstandiger om de motor uit te bouwen en uit elkaar te halen om alles goed schoon te kunnen maken. Lagers, zuigers en kleppen enzo zien er allemaal nog superfris uit dus na grondige schoonmaak kan alles zo weer in elkaar met een vers pakkingsetje en uiteraard distributie.
Remmen zijn los en gangbaar
De bodem is smetteloos. De koets netjes met minimale gebruikssporen en het interieur supernetjes maar erg stoffig
Wielophanging ligt er ook onderuit voor een grondige schoonmaak en een likje verf
Alle bouten, moeren, poelies en beugeltjes etc zitten in een emmer om opnieuw geel gepassiveerd te worden
2 postzegeltjes aan laswerk gevonden op de hele auto. Eentje onder de hoofdremcilinder en eentje in het achterpaneeltje achter de bumper
De auto is voorzien van een origineel schuifkanteldak
Ik heb er een setje nette originele 14” lmv druppelwieltjes bij en verder is de hele auto standaard.
Prijs en aflevering in overleg. Hij mag zo weg als project en ik kan m helemaal netjes maken voor de nieuwe eigenaar. Reken op ca €10k als ik m helemaal netjes en als nieuw maak. Zo mee as is met alle onderdeeltjes die ik al heb verzameld en alles wat ervanaf is grkomen rond de €3k en alles ertussenin is mogelijk