arri_50
Member
Member

Giulia Super voorste spatborden

do jun 20, 2024 11:24

Ik heb enkele voorste spatborden voor Giulia Super.
Voor meer info, contacteer me gerust op +32495327111
Afhaling kan in Kortenaken, Lubbeek of Hasselt.
Per stuk te koop of allemaal samen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tonio
Guru
Guru

Re: Giulia Super voorste spatborden

do jun 20, 2024 20:13

Heee, die spatborden zouden wel eens ooit van mij geweest kunnen zijn.... :?: :?:

Jaren geleden (tijdens de restauratie van mijn eigen Giulia Super) had ik namelijk twee extra gebruikte voorspatborden verzameld
en die hebben heel lang hoog en droog aan een muur in mijn toenmalige garage gehangen. Dat waren ook een blauwe en een
donkerrode..., vandaar mijn vermoeden. Die heb ik nog jarenlang bewaard voor reserve, in het kader van "je weet maar nooit".
Maar toen de oude garage werd opgezegd en ik de nieuwe garage in gebruik nam, heb ik ze toch maar weggedaan.
Tegelijk verkocht aan dezelfde koper, iemand uit Verweggistan maar geen idee meer aan wie. Zijn dit ze wellicht?

Nu zien ze er roestiger uit, maar het was toen in elk geval bruikbaar spul (ik had ze niet voor niets zo lang zelf bewaard).
Maar hoe dan ook, succes met de verkoop :D .

.

arri_50
Member
Member

zo jun 23, 2024 11:09

Ik weet dat ze al heel lang in BE zijn. Ik heb ze namelijk overgenomen een aantal jaren geleden van een man die ze ook in de garage aan de muur had hangen. Hierna zijn ze naar mijn muur verhuisd maar nu met de grote opruiming gaan ze toch weg

arri_50
Member
Member

di jul 02, 2024 06:31

De spatborden zijn weg!

Terug naar “Te koop”