AlfaSpiderman
Newbie
Newbie

Alfetta GT 1.6, 1977, biancospino, org. NL, € 18.750,-

di jul 23, 2024 20:04

Deze bella macchina is nog niet zo lang in mijn bezit, maar in die tijd is zij weer voor 2 jaar APK goedgekeurd tot 13 maart 2026 en heb ik ook het nodige laten doen om haar (nog meer) terug naar origineel te brengen. Ik ben d'r ook nog lang niet zat, maar gezien de snelheid van verkopen van oldtimers in het algemeen tegenwoordig, heb ik toch nu al die stap gezet.

Laagste prijs: niet naar vragen! U komt er vanzelf achter naast de auto, wanneer u een gericht en gemeend bod doet, na de proefrit! Dan is het taxatierapport d.d. 10-05-2022 evt. ook ter inzage beschikbaar. Destijds getaxeerde waarde: € 22.500,-

Uitgerust met:

- Carello mistlampen
- Moto-Lita sportstuur leer bekleed
- Nieuwe luchtveer achterklep

Het originele stuurwiel is ook nog aanwezig, maar ik vond en vind het reeds gemonteerde, met leer beklede, Moto-Lita stuurwiel erg prettig sturen. Het voelt fijn aan in de handen, ook omdat de auto zo heerlijk strak stuurt. Je zou toch niet zeggen dat deze auto 47 jaar oud is...

Vragen? Shoot! Foto's op verzoek. O ja, ze staat in Dordrecht bij Multibox en op meerdere autosites aangeprezen, echter niet op Marktplaats. (Vindt ze beneden haar stand! :) ) Origineel NL kenteken, 08-04-1977: 35-PZ-27

Groeten uit Papendrecht,

Gerard

Terug naar “Te koop”