Seats
Newbie
Newbie

Te koop Alfa 156 GTA Sportwagon

za dec 28, 2024 11:47

Van een liefhebber voor een liefhebber. Alfa 156 GTA Sportwagon handbak.
Hierbij biedt ik te koop aan voor een liefhebber, mijn Alfa Romeo 156 GTA Sportwagon. Het betreft een origineel in Duitsland geleverde auto die ik sinds 2011 in mijn bezit heb. Ik heb de auto destijds gekocht van een Alfa Romeo monteur in de omgeving van Eindhoven die de auto zelf had geimporteerd. Nu heeft de auto 151 dkm op de teller en deze stand is origineel en aantoonbaar met onderhoudspapieren.
De auto is in zeer goede originele staat, alleen zijn de velgen niet 100% qua lak maar ik heb eenzelfde set in nieuwstaat bij de auto.
De auto is door mij in de zomermaanden als hobby-auto gebruikt en heeft altijd binnen gestaan als hij niet gebruikt is. In de wintermaanden heb ik de auto altijd geschorst.
Deze auto is uniek hij heeft een origineel zwart leren interieur dus niet die rare kleuren combinaties die je veel vaker ziet. Dit is een handgeschakelde auto en dat maakt de auto erg fijn om mee te rijden.
De auto heeft een regazzoni uitlaatsysteem en dat zorgt ervoor dat hij een geweldig geluid maakt wat zeker niet storend is.
Er zijn van dit type auto 1673 gemaakt waarvan 505 met een selespeed bak. Dit maakt de auto als 1 van 1168 unieker dan de meeste Ferrari’s.
De auto is origineel en heeft nooit schade gehad er zit een kras op de achterklep en rechtsvoor op de bumper een aantal lichte krassen. De GTA heeft net een grote beurt gehad met nieuwe distributie en APK. Kenteken 57-GKP-8.

Ik verkoop de auto alleen aan een liefhebber en voor een realistische prijs. De auto moet niet weg, als je interesse hebt stuur me een bericht
Laatst gewijzigd door Seats op zo dec 29, 2024 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Klevant
Full Member
Full Member

Re: Te koop Alfa 156 GTA Sportwagon

za dec 28, 2024 14:26

Misschien de kleur vermelden? Of een foto erbij doet ook wonderen.
heb: Giulia 2ltr 69, 33 QV 1e serie 86, voor dagelijks een VW ID.3
had: Alfa 145ie, Spider '91

alfachirurg
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

Re: Te koop Alfa 156 GTA Sportwagon

zo dec 29, 2024 15:59

Of een foto erbij doet ook wonderen.
Tja misschien begin ik er te oud voor te worden hoor, maar de manier om hier foto’s te plaatsen is mijns inziens ondertussen zwaar achterhaald en gewoon ruk.
WWW.ALFACHIRURG.EU
Instagram: ALFACHIRURG

Nu: Alfetta GTV6 '86, Alfasud TiQv1.7ie '83,
Ducati 888 strada '93,
Giulietta 1.6 JTDm Distinctive in Nero Etna.

Terug naar “Te koop”