...Kom er maar in met die anwoorden....ik heb met de Giulia hetzelfde "probleem"... Voor restauratie alles prima, daarna dus niet meer.
4000 rpm op de teller is 3000 rpm reëel. En nee, waterpomp is bij mij niet vervangen.
Zal er toch maar weer even op inhaken nu... het Zaagje heeft er nu weer een 2 liter in zitten... met verder een standaard Zaag 1300 set-up... (hetzelfde als een 1300 Spider).Achteras van een 2.0 met sper zien te vinden. Anders idd op de snelweg heel veel toeren.
ik sprak laatst met ene heer jansen en die zei dat het te maken had met een spoeltje rond een magneetje waarbij de tussenafstand fout stond, nou heb ik geen ervaring met die dingen dus lijkt mij het makkelijkste on een andere toerenteller over te zetten en dan zou het probleem weg moeten zijn....Kom er maar in met die anwoorden....ik heb met de Giulia hetzelfde "probleem"... Voor restauratie alles prima, daarna dus niet meer.
4000 rpm op de teller is 3000 rpm reëel. En nee, waterpomp is bij mij niet vervangen.