FF ouwe koeien uit de sloot halen: Heeft iemand nog een setje over ? Bij Conrad zijn ze helaas uitverkochtBij conrad verkopen ze een mini inbouwlamp (Mini-inbouwlamp voor Autos 12V M8 Bestnr.:839426 - 8A) die kan je in een van de schroefgaten van de kentekenplaat houder plaatsen (eerst het gat groten boren)
Heb zelf 2 stuks aan de bovenkant geplaatst valt nauwlijks op ,wat ik persoonlijk mooi van deze constuctie vind.
Bedankt voor de tip Henk. Enige nadeel van deze en andere die ik op ebay vind is dat dit LED's zijn. Das mss wat te modern voor een Giulia, maar als het niet anders kan dan moet t maar.....
En vink dan links eens wereldwijd aan en bespaar zomaar 15 euro.....
Op zich een goeie tip, maar dan kom je terecht bij verkopers uit Hongkong en die geven aan dat de verzending plaatsvindt tussen half mei en half juni en dat schiet (letterlijk) niet op.En vink dan links eens wereldwijd aan en bespaar zomaar 15 euro..... Wink
Hartstikke bedankt Edwin, ik heb ze meteen besteld.ik heb ze pas hier besteld: http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=9117