Ivm onderstaande topic, wat ook relevant is bij standaard 75 fusee's, zou ik me beetje inhouden met formaat remschijven en remtangen. Je zou zelfs kunnen overwegen alleen iets grotere remtangen te monteren. Want de originele zijn vrij slap. Gaan "open" staan als je hard remt. Remblokken van mijn 75TS racer sleten scheef af...
viewtopic.php?f=7&t=83855
Wat bij een 75 ook veel doet voor je rempedaal is achterremmen goed bijhouden, regelmatig handrem scherp afstellen, goede lagers op de uitgaande bakassen, want daar hangen je achterremschijven aan. Hoe minder die slingeren hoe beter.
Voorwiellagers goed en niet overdreven ruim afstellen om zelfde reden.
Je hebt diverse typen rembekrachtigers. Bij een van de merken kan je lengte van drukpen die in de hrc valt precies op lengte stellen. Die wil je. En de pen gat verbinding tussen rempedaal en rembekrachtiger is vaak ook in dramatische staat. (speling!) Levert ook een bak extra pedaal slag.
En last but not least, echt goede remblokken.
Gr
DJ