AFR table is je mengselsamenstelling ofwel lucht-brandstof verhouding. 1:14,7 is normaal in deellast en voor performance zou je 1:12 moeten aanhouden.
Ontstekingscurve kan ik niks zinnigs over zeggen dat is afhankelijk van je motor compressie etc etc
Cranking dwell is je laadtijd van je bobine in ms tijdens starten... tijdens starten is je accuspanning lager waardoor je laadtijd moet toenemen om je bobine net zo goed opgeladen te krijgen als normaal. Je vonksterkte wordt zo gewaarborgd... maak je cranking dwell maar eens 25-50% groeter dan je standaard dwell (3 ms??)
Cranking advance is je voorontsteking tijdens starten.. die moet je wat minder maken zodat de motor makkelijker aanslaat... is je stationair waarde bv 10 graden voorontsteking dan zou ik tijdens starten 5 graden minderen.
Je VR sensor kun je met behulp van 2 potmeters (die blauwe dingen met koperen schroefjes ) gevoeliger maken.
http://www.megamanual.com/ms2/pickups.htm
Succes