Origineel zit er een steun onder de inlaat met een plaatje en twee bouten M8 oid, van de rechtermotorsteun omhoog en van een punt tussen de inlaten van de 2e en 3e cilinder naar de verzamelkamer toe zeg maar.
Om te voorkomen dat de slangen eraf schieten kun je er ook een lasje op laten leggen. Is natuurlijk wel minder mooi
maar verstoort ook de binnenkant van de buizen niet.
Ik denk niet dat de kelken langer zijn bij dit ontwerp als bij en standaard TS spruitstuk.
Daar draaien ze eerst omlaag en vervolgens omhoog naar de luchtkamer toe terwijl deze recht zijn.
Voor topvermogen zou het spruitstuk mischien wel iets beter zijn. Je zou natuurlijk de lengte van de kelken verschillend kunnen maken voor de NA en de turbo versie, de NA een stuk langer maar ook wee rniet te lang anders raak je het binnenscherm.
Helaas komt de gasklep wel een beetje op een onhandige plaats te zitten voor mensen die met een NA motor rijden met Motronic erop, er is dan weinig ruimte voor de luchtweger, tenzij je met een bocht weer naar achteren gaat.
"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.