Mijn vraag was een tekening. Dat hier geen commerciële bedoeling was ging ik vanuit dit is immers een tuning topic en niet het "te koop" topic, dat er eerder een serie gemaakt was heb ik niet opgemerkt dus vandaar een eventueel meedenken voor een leuk initiatief.
Mathijs,
Meedenken wordt altijd op prijs gesteld.
Wat tekeningen betreft:
Ik loop al wat langer mee en ben door schade en schande wijzer geworden.
Kijk maar eens wie er allemaal adapter plaatjes voor de castor conversie naar 105 kogel aanbied (zelfs uit de US [performatek], ook daar toen ik vroeg naar de tekening voor de sz achterrem conversie was er opeens niet thuis

).
Er zijn zelf mensen geweest die beweren dat het originele ontwerp van hun afkomt
Dat iets achteraf schaamteloos gekopieerd wordt... gebeurd vanzelf (is inherent aan racers/ copy the fast guy) en is ansich zelfs mooi als iemand tenminste de techniek doorgrond en de voordelen ziet.
Dus om te vermijden dat mensen van mijn vrije tijd, want dat kost het ontwerpen van iets nu eenmaal, hun hobby projecten gaan financieren, geen uitgewerkte ideeën.
Ben bereid mensen op weg te helpen en mee te denken, echter wat eigen initiatief wil ik wel zien om mijn enthousiasme aan te wakkeren.
Overdag ontwerp ik bij mijn werkgever aan in verhouding lage uurtarieven, echter als je de eindafrekening neemt en kijkt wat iets aan engineering alleen al kost
Dus ik zie het hier als een soort ruilhandel, andere mensen hebben weer iets uitgezocht of kennis en helpen mij weer verder, maar aan het einde van de rit zul je het toch zelf moeten doen.
Resume: Mijn vrije tijd is me te kostbaar om iedere avond voor JanDoedel dingen te gaan doorrekenen/ontwerpen etc, want het enige waar ik het voor doe is vooruitgang boeken tijdens de "seat time" in mijn TS op de N'ring. En de ideeen die nog borrelen, stroken bij lange na niet met mijn budget en vrije tijd die ik ter beschikking heb.
Saluti,
M