leuk idee maar in een aantal bochten hangen de achterwielen gedurende langere tijd in de lucht en staan dan vrij snel stil.Hmm, kun je niet beter op een achterwiel meten dan?
Op je aangedreven as heb je eigenlijk altijd een bepaalde mate van wielslip in langsrichting en dus niet echt een exacte meting.
Bij het aanremmen zouden je achterwielen misschien wat blokeren, maar dat is hooguit een fractie van een seconde (ik neem aan dat je een abs-voet hebt). De fout in de meting op de achterwielen valt dus waarschijnlijk meer te verwaarlozen én dit is op een punt wat niet superbelangrijk is (bij t remmen).
kom eens een keertje dataloggen zou ik zeggen das voor mij ook weer leerzaam. dan zet ik alles over in een snelle PCJa dan snap ik het. Dan heb je minder fout-meting dan op de voorwielen.
Het mooiste zou natuurlijk zijn als je een GPS-signaal zou hebben. Dan zou je échte actuele snelheid hebben.
En dan 1 rondje langs de linkerkant van de baan rijden, 1 rondje langs de rechterkant (zodat je de baan hebt 'getekend') en dan gewoon rijden, zodat je ook nog precies kunt zien wat voor lijn je per ronde hebt gereden!
(maar ik heb begrepen dat het in principe nog redelijk low-budget moet blijven)
nou ik dacht eigenlijk eerst maar eens data lezen die ik al heb............................tig tal MB's en dan een plan maken voor het optimale gebruik in de praktijk.Oeh, ga nou asjeblieft niet denken dat ik een expert ben! Ik ben tijdens mijn stage bezig geweest met marketingMaar heb ondertussen wel redelijk wat gedachtengoed over dataloggen geleerd. Ik heb er dus weinig echt mee gewerkt, maar weet wel hoe je een aantal dingen moet interpreteren.
Ik zou zeggen, noem eens wat data dat je op Zandvoort of liever nog Assen gaat rijden en ik ga dan als ik tijd heb wel eens kijken