ooit wel eens aan een 17 duims Brock B1 gedacht ? zit in de hoek van de Azev A , maar toch net weer eens iets anders.
@frank in st Gillis-waas (kapazaa) staat een set 5 gats voor weinagh..
Schreeuwen in de Karoussel zekerMaar met welke velgen dan ook, ik ga graag een keer met dit monster mee! (navigeren of zo
)
Yeaaaaaah, baby, yeaaaaaah!!!!!!!!Schreeuwen in de Karoussel zekerMaar met welke velgen dan ook, ik ga graag een keer met dit monster mee! (navigeren of zo
)
![]()
Ha die Frank.... Ik durf het nog niet aan hoor.
Dat is inderdaad heel jammer..... Zucht ......ze zijn wel heel mooi.....Zucht ......en ze rijden goed zeg je...zonder de carroserie te laten stoten en kraken?nou, ik heb net de velgen van de auto afgehaald om ze te perfectioneren,maar als je de mijne wilt moet ik er NU nieuwe bestellen.kostenplaatje met zo goed als nieuwe uniroyal banden voor 225/40, achteraan...4mm 255/35
toch een 2400 euro....
bij steve zijn ze 2300 plus btw én transport,makkelijk een 3200 euro zonder banden!
dus duur blijft het altijd nog,jammer hé
Ik ken er wel drie die er gek genoeg voor zijn (2 Nederlanders en 1 Belg).SZ meeting op de Ring lijkt mij een goed plan![]()
Laat die Karoussel maar komen
Mark, je moet meer toespoor zetten wil je met 2.5° je banden niet aan de binnenzijde laten slijten.ik heb 9j achter en 8j voor
past wel met 2.5 graden negatieve camber(standaard)
maar meer zit er niet echt in zonder dat ze uit de kasten steken.
trouwens zou je de camber voor moeten verminderen naar 1° dan komt je wiel bovenaan verder naar buiten.
banden voor waren versleten na 4000 km![]()
Dat weet je niet he als je niet live kunt zien...Ze zien er iig netjes uit, laat er eentje bijzitten die een slag heeft, ff laten fixen, heb je nog een mooie set wielen voor een laag bedrag (vind ze eens , 18 inch Azev A in, jawel ook de 156 , 5x98...???) Behalve die set die cmva aanbiedt...Voor 300 euro?![]()
Da's weinig... Hoe krom zijn ze dan voor dat geld?
@BugAlfa:Ook 18 inch banden voor normale prijzen....17" banden in 225/45r17 vind je aan redelijke prijzen, 18" kost nog altijd plaat ! Enne bandjes... op'n SZ hoort Pirelli te zitten . Als je comfort wil kies je best Pzero Rosso, Nero is sportief harder en P zero Corsa is compromisloze raceband streetlegal .
Maar je moet gewoon doen wat je zelf mooi vindt en die originele 16" bijhouden om ooit weer alles origineel te maken .