Een tijdje terug bij Wegmisbruikers, een snor die onder de kap dook omdat de bak met nieren voor een "318" toch wel wat vlot was.
Bij het zien van de Vamos onder de kap was het toch einde oefening voor de gebruiker.
Een tijdje terug bij Wegmisbruikers, een snor die onder de kap dook omdat de bak met nieren voor een "318" toch wel wat vlot was.
Bij het zien van de Vamos onder de kap was het toch einde oefening voor de gebruiker.
haha, en dan nog zeggen dat het een V6 is door oom agentEen tijdje terug bij Wegmisbruikers, een snor die onder de kap dook omdat de bak met nieren voor een "318" toch wel wat vlot was.
Hahaha,een vaNos zit ook niet op een 4 cilinder motor...
Tenminste,niet in een e36...
Variable Mockenwellen Steuerung, krijg je weer een hele andere indruk van een motorblok.Hahaha,een vaNos zit ook niet op een 4 cilinder motor...
Tenminste,niet in een e36...
deze cijfertjes zeggen toch helemaal niets???1.7QV blok: 118PK 148NM
SQ chippie: 115PK 158NM
omdat 1 en 1 2 is zeg ik nee. dan beter een chip dan zoveel lopen te f)*en voor een leuk geluidje
Ik bedoelde meer dat het mijn fout was, ik spreek al vloeibaar Duits sinds 1986Hylke,zal een typfoutje zijn van waar jij het gevonden hebt,want een nokkenas is een Nockenwelle
ik volg je project via dit forum. wel gaaf. maar, ik denk dat wel een aardige wizzkid moet zijn om de boel werkend te krijgen of niet?Ik ben zelf ook zitten kijken naar de mogelijkheden van een setje Webers op de 16V, maar zoals aangegeven zit je oa met je uitstoot.
Uiteindelijk ben ik maar voor de MegaSquirt gegaan met een setje kelken en K&N broodtrommeltjes, heb je ook dik geluid en blijft je uitstoot (mits goed afgesteld) binnen de perken.