aan mijn blok is gedaan;lijnboring,nieuwe gta krukas en nieuwe gta drijfstangen gebalanceerd en uitgewogen,gesmede zuigers en total seal zuigerveren op gelijk gewicht gebracht,in-en uitlaatkanalen aangepast en geflowed, gedraaide kleppen,nieuw ontwikkelde nokkenassen voor 3,7 ,gotech injectiesysteem al geprogrammeerd op vermogenstestbank (helaas op 2000meter hoogte) moet hier dus bij stephan opnieuw gebeuren

.aangepaste oliepomp...
zelf gemaakte grote inlaatbuizen en een dubbel inlaatspruitstuk(inhoud groter)= van twee doorgezaagde wordt één gemaakt.
remmen heb ik van gta tweede serie,barry maakt de adaptors= 330mm x 32mm
oliekoeler,aluminium radiator, verstevigingen voor cardanasrubbers, semi gesinterde koppeling met F&S sportdrukgroep, gepolijste rvs uitlaat 76mm volledig op maat gemaakt vanaf de koppen.
en ik zet dit in een sz, de kleur is toch al niet origineel dus dan kan de rest er ook nog wel bij .

als ik hier nog een turbo op zou monteren gaat mijn bak eraan en mijn motorkap zou smelten
