![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ja, ik ga dat in ieder geval doen. Op de plastic bak is dat al gebeurd en bevalt mij dat ook voor het dagelijks gebruik. Hij remt nu beter dan ooit tevoren.Ik denk dat als je een paar echte blokken en verse remvloeistof icm staalomvlochten leidingen scoort je al een heel eind bent
Die wil je toch helemaal niet isoleren? Dan raakt de remvloeistof alleen maar moeilijker z'n warmte kwijt.je leidingen te isoleren met alu-tape....
Bij mijn wagen zit het hele remsysteem erg dicht tegen de linkerkant van het uitlaatspruitstuk aan. Sommige rijders noemen dit een voorverwarmingssysteem van de remvloeistofDie wil je toch helemaal niet isoleren? Dan raakt de remvloeistof alleen maar moeilijker z'n warmte kwijt.je leidingen te isoleren met alu-tape....
Ow daarzo. En zo'n hitteschildje als wat ik laatst voorbij zag komen op een foto van een pasgekochte 75?Bij mijn wagen zit het hele remsysteem erg dicht tegen de linkerkant van het uitlaatspruitstuk aan. Sommige rijders noemen dit een voorverwarmingssysteem van de remvloeistofDie wil je toch helemaal niet isoleren? Dan raakt de remvloeistof alleen maar moeilijker z'n warmte kwijt.je leidingen te isoleren met alu-tape....![]()
Met Alutape kun je deze voorverwarming tegengaan.
Dus niet op je schijven, maar op je naven sprayen.. niet spuiten als in brandslangMisschien een stomme vraag, maar als je je hete schijven met koude vloeistof direct gaat koelen, trekken die dan niet meteen krom
Ik denk niet dat je water op je remmen wilt TIJDENS het remmenRelais bij remlichtschakelaar voor activeren hoge druk pompje?