thanks heb ze binnen

hier ook maar ff een foto van de adaptor plaatjes


iemand trouwens nog boor tips?
Montage:
105 kogel in het originele castor gat plaatsen en boutgaten aftekenen.
Gaten boren voor M8 bouten (rond 9mm). Carroserie zijde invetten en alu plaatje met bouten plaatsen.
Nu zie aan de vet sporen waar je wat van het plaatje af moet halen.
Als het plaatje voor 80% aanligt alles monteren en castor afstellen, laten uitlijnen en klaar.
okee thanks, zat hier gisteren ook al aan te twijfelen heb het een beetje te snel gedaanPieter, je moet je castorstang ff om z'n as draaien. De bolling hoort naar het schutbord te zitten en niet naar het wiel.
Mzzl,
DJ
ik heb ze ook zo zitten dus ik zal ze dan ook maar ff omdraaien...okee thanks, zat hier gisteren ook al aan te twijfelen heb het een beetje te snel gedaanPieter, je moet je castorstang ff om z'n as draaien. De bolling hoort naar het schutbord te zitten en niet naar het wiel.
Mzzl,
DJ