Fijn om te zien dat dit topic wat leeft.
Valt wel mee hoor ik ben persoonlijk niet onder de indruk.
Ben jij niet een beetje te veel gewoon
Waar zijn die kettingen voor?
De Kettingen dienen idd om de veeruitslag te begrenzen, heb ik 1 keer gebruikt op een open track day en werkte wel goed. Op straat gebruik ik dit zeker NIET.
Rubber slangen?
Ja, ik heb zo lang mogelijk vaste leidingen genomen omdat deze niet uitzetten, de flexibele leidingen zijn idd geen goodridge, maar via inkoopprijs verkregen. Wij hebben nogal wat materiaal voor handen, dus die vaste leidingen heb ik zelf gemaakt, kost me dus 0€ Goed om te testen dus, maar Ik ben wel van plan om goodridge op te zetten maar heb gewacht omdat ik niet precies wist welke koppelingen ik zou gaan gebruiken...
Kees, waar koop ik die goodridge dan best (om maat dan)?
En die plastic bandjes om de veren?
Dat is idd om de veeruitslag te begrenzen
nee man, ik was me veerspanners vergeten in FR, en ik moest die achteras alleen monteren. Dus de veren moeten samendrukken met de hydraulische pers en vastzetten met spanbandjes
ABS Ring niet gedemonteerd, afgedraaid?
Nope, misschien was dit wel een goed idee, maar nu beetje laat...
Raar dat deze remtangen wel het zelfde zijn (spiegelbeeld)?
Daar begrijp ik ook geen snars van
Het waren idd wel 2 34 klauwen. Hoe gaat het trouwens met je 36 klauw
Maar dan zou ik het niet doen vanwege de extra remkracht, maar omdat schijven juist zo mooi staan achter open gewerkte velgen.
Ja, dat zal best mooi zijn. Vandaag ga ik die zwarte 16" speelines van Elio ophalen, zal zeker goed staan onder de witte 33