't is een oud topic maar goed.. Ik heb in mijn katloze TS uit '89 (geïmporteerd uit Italië) een rood emissieblokje zitten (zit bij mij idd in het compartiment waar ook de ECU zit)
Weet iemand of ik dat blokje nu moet verwijderen icm met een Squadra chip of maakt dat niet uit? (kan uit de site van Squadra niet echt opmaken of dat nu wel of geen zin heeft).
Reinier
Het antwoord op je vraag stond een pagina terug:
Beste Bert.
Bedankt voor je E-mail. Ja, het werkt precies zoals je jezelf voorstelt. De Squadrachip is geschikt voor alle uitvoeringen. Het emissieblokje maakt de ECU duidelijk welke groep tabellen er moet worden gebruikt. Bij de Squadrachip zijn alle groepen aangepast. Dus zowel de gene met als zonder kat.
Laat me weten of het nu duidelijk is. Zo niet vraag dan gerust verder.
Gegroet.
Stephan Lenior
Alle mappings van de chip zijn blijkbaar door Squadra aangepast, dus zowel degene die de emissie als bijkomende factor rekenen en degene die het niet doen. Aan jou de keuze dus, hoewel het niet meer dan logisch lijkt dat de mappings die niet naar emissie kijken voor nog iets meer vermogen zullen zorgen (op papier tenminste).
Excuses voor de potentieel onnodige topic kick, mocht je het al uitgevogeld hebben