draad wordt normaliter gerold en is zo veel steviger dan zelf snijden... zelf snijden geeft scherpe "randen" en een potentieel breukvlak.
En wat je niet wilt is dat je remklauwhelften gaan scheiden als jij wilt remmen...

Iemand ervaring met de ontstekings module van deze mensen???Aanvulling voor interessante links mbt 105 Tuning: http://www.histo-tec.de/histotec_inhalte_D/about.html
Saluti,
Da dacht ik toch....Nee, maar wel heel leuk. Hiermee kun je naar hartelust programmeren. Voor tuning natuurlijk een heel geweldig ding, althans het idee erachter is helemaal goed. Van 123 hoor ik wisselende berichten en deze is maar beperkt instelbaar en kost nagenoeg hetzelfde.
Maar dan nog kan ik evt motormanagement laten draaien (om dus alleen de ontsteking te regelen) zonder injecte om met 40mm Delorto's (heb ik nog liggen) te rijden?wat voor soort motor wil je bouwen? straatgebruik (dus veel koppel onderin) of raceblok. Eigenlijk net er tussenin ik wil een raceblok wat nog net op straat bruikbaar is, daarom ook de vraag naar welke nokstokken ga ik in de toekomst?
Drijfstangen doorboren: nooit doen, je verzwakt ze aanzienlijk. En bedenk dat je pas als je structureel boven de 8000 gaat draaien gesmede drijfstangen nodig hebt. OKIk zou zeggen alles goed balanceren en uitwegen, drijfstangen , als je iets wilt doen minimaal polijsten, eventueel shotpeenen. Vliegwiel afdraaien ja, kan aardig wat af hoor. Maar hoeveel mag er er af of hoe zwaar moet ze blijven. Kennis van me is draaier en wil het vliegwiel deze week mee nemen.
Zuigers zou ik voor straatgebruik vanaf blijven, alleen uitwegen.OK zal ik doen