Waarom??Maar dan nog kan ik evt motormanagement laten draaien (om dus alleen de ontsteking te regelen) zonder injecte om met 40mm Delorto's (heb ik nog liggen) te rijden?
Kunt ook ombouwen naar ouderwetse ontsteking...
Waarom??Maar dan nog kan ik evt motormanagement laten draaien (om dus alleen de ontsteking te regelen) zonder injecte om met 40mm Delorto's (heb ik nog liggen) te rijden?
schitterend spul gaaf bedrijf maarrrrrrrrrrrrrrrrr.
ik denk jij reageert op de laatste giulia corse berichten.ehh nee, maar dit is een algemeen tuning topic toch?
Tuning Zaag its al in the name.Sterker nog... een 155 kop hoort eigenljk niet eens in een 105 tuning topic...
Gaat ´m toch worden Zaag.Sterker nog... een 155 kop hoort eigenljk niet eens in een 105 tuning topic...
wel als het spul in een 105 komt... of zie ik iets verkeerd..?Sterker nog... een 155 kop hoort eigenljk niet eens in een 105 tuning topic...
De 105 serie en twinspark zijn van vroeger al oude vrienden.Ala Alfa zelf de Giulia zo lang in productie gehouden zou hebben zou er vanzelf een keer een TS blok in gekomen zijn...![]()
Zoals een bekend GTA rijder ooit zei beter VIES hard dan mooi langzaamSterker nog... een 155 kop hoort eigenljk niet eens in een 105 tuning topic...