Toch even benieuwd, maar in hoeverre was het plug & play werk? Als je een complete achteras vind van een P4, in hoeverre ben je dr dan al? Moet je je remkrachtverdeler opnieuw instellen of vervangen voor een ander exemplaar etc?
Met een P4 as heb ik geen ervaring.
Zoals Remco al aangeeft heb ik gewoon een achteras van een 33 met abs gescoord. Daar zit alles op die je nodig hebt. Het enige wat je moet doen is 2 leidingen verleggen en een nieuwe remdrukregelaar steken als je de oude niet meer kan afregelen. Redelijk makkelijk te doen kan ik achteraf zeggen.
Afregelen van de remdrukregelaar gebeurt door een gewicht van 5 kg aan de haak links te hangen (bij die veer), bij trommels moet je afregelen met 12 kg. De bout van die haal lossen, zuigertje van de remdrukregelaar naar boven duwen en terug vast te draaien, dan zou het goed moeten staan.
Ik heb even een stukje gaan rijden en ik heb de indruk dat het al redelijk goed afgesteld staat, maar morgen gaat ie op de rembank.