za mar 24, 2007 19:28
Maar vroeger gebruikte men toch ook stalen kruiskoppelingen?
En die homokineten kan je toch ook in rubber ophangen, ten minste het steunlager. Snappie?

een 4x4 heeft ook nog stalen kruiskoppelingen, maar als je een beetje boven de 120 komt begint het toch te zoemen.
stalen kruiskoppelingen moet je ook geregelt smeren, misschien dat dat de doorslag was om toch die rubberen troep te gebruiken.
als je om de 10000 km onder je auto moet gaan liggen met een vetspuit

ik denk dat zulke dingen snel vergeten worden.
is niet echt bevordelijk voor de levensduur.
donateurnr:4456 giulia super '78 3.0 v6 156 2.0 ts '98 niet meer :75 3.0 V6 QV '90 , 75 3.0 V6 America '88 , sud 1.5 TI '83 , gtv 2.0 '83 , 75 2.0 carb '89 , 75 1.8 ts '90 , 164 2.0 ts '92 , 33 1.5 QV '90, 75 2.4 TD '90