Heeft iemand ervaring of informatie over Motec. Idee is om de coversie van 3.0 naar 3.5 uit te voeren met dit systeem.
Alvast bedankt.
Gr. Erwin
KDFi is door iedere goede tuner te mappen, het is geen rocket science en biedt snel goede resultaten. Jeroen Bosma heeft er ruim ervaring mee en in combinatie met iemand bij de rollenbank die weet hoe een V6 reageert op te veel/weinig brandstof/voorontsteking zal er zeker een goed resultaat te behalen zijn.Motech is prijzig, maar wel top of the line. Erg goede ondersteuning. Bob vd Zijden z'n werk heb ik alleen maar negatieve verhalen over gehoord, vraag maar eens aan rz.
Emerald is qua prijs/kwaliteit erg goed. JS racing en Beek hebben al ervaring met de V6 (Aikon) en bij Beek kan je vertrouwen op erg veel kennis en vakmanschap!! Plus een eigen mogelijkheid om af te stellen op de bank. Gotech is qua prijs wel goed, maar GEEN ondersteuning in Nederland. Tenzij je alles helemaal zelf kan mappen zou ik naar een vertrouwd adres gaan waar ze dat wel kunnen (en dus het produkt gebruiken waar ze veel mee werken).
Kdfi is een goede budget mogelijkheid, maar ik weet niet of er al iemand is die dat goed kan mappen.