Het geluid is heel mooi, maar standaard geeft deze boxer 90pk denk ik.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Zijn er simpele mods te doen waardoor het beestje toch terug wat sneller wordt?
Nja dit is niet echt een optie vrees ik. Maar toch bedankt. Het veranderen van de luchtfilter bv, zou dat iets helpen? Heb ik dan een stoerder geluid?mooiste zou zijn een 1700 16v er in (laten) plaatsen dan zit je op de 132pk daarna kan je nog gaan chippen enz enz
Zijn er simpele mods te doen waardoor het beestje toch terug wat sneller wordt?
Sneller of stoerder?Het veranderen van de luchtfilter bv, zou dat iets helpen? Heb ik dan een stoerder geluid?
een 145 boxer is idd erg leuk, maar ik kan me wel voorstellen dat een 1.4 een tikje onderbemeten is voor een 145, zeker als je van een alfa toch wat sportiviteit verwacht. Het 1.4 blok komt zo goed als ongewijzigd uit de 33, die toch een stukje lichter was.Ik vind het een erg leuke auto, zo'n 145 met boxer!! Jammer dat je niet tevreden bent over de prestaties...Succes met je zoektocht naar (originele) pk's!!
Het cafe is daar een mooie plek voor.Btw , ik zou graag mijn auto wel eens voorstellen. In welke sectie moet ik dat dan posten? Zou handig zijn als er een apart topic was waar iedereen zijn alfa voorstelde.
Bedankt voor de reacties.
Ik heb een 146en ik ben heel tevreden met mijn auto hoor, maar in hernemingen gaat hij echt iets te traag vind ik.
Ik heb toch maar wijs besloten om niets te veranderen. Wel wil ik hem eventueel wel is op de rollen laten zetten?
Iemand een idee wat dat ongeveer kost. En waar wordt dit meestal gedaan?
Die kilo's die ik heb achtergelaten, en dat geluid als ik door de Coentunnel scheur....dat MOET extra vermogen opleveren!!!Nee,das natuurlijk omdat je hoopt dat je zonder einddemper meer vermogen hebt...