Of zit de turbo etc op een totaal verkeerde plek?
Ik neem aan dat je een 75 3.0 12v als donor nodig hebt, maar is het qua ruimte mogelijk
ciao
Het is al wel eens gedaan, in ieder geval in een Alfetta (Duitsland).
En dat zal om de dooie dood niet meevallen natuurlijk, want je hebt maar allemachtig weinig bodemspeling. Voor een circuitauto misschien niet heel relevant, maar overhouden doet het zeker niet.Er zal van de linker cilinderbank een x-overpijp naar het rechterspruitstuk moeten komen en die loopt onder de carterpan door
Dat gaat juist vrij makkelijk .... Kruip maar eens onder die 3.5. Hoeft maar iets van een 50mm pijp te zijn die van de ene spruitstukaansluiting naar de andere spruitstukaansluiting (bij wijze van spreken) zou lopen.En dat zal om de dooie dood niet meevallen natuurlijk, want je hebt maar allemachtig weinig bodemspeling. Voor een circuitauto misschien niet heel relevant, maar overhouden doet het zeker niet.Er zal van de linker cilinderbank een x-overpijp naar het rechterspruitstuk moeten komen en die loopt onder de carterpan door
Die auto had ik net in gedachten en die is toch echt wat laag voor dat soort fratsen. Ik zeg niet dat het niet kan, maar ik denk wel dat je die cross-overpijp dan maar beter in meervoud kunt maken en hem met snelsluitingen moet bevestigen
Dat gaat juist vrij makkelijk .... Kruip maar eens onder die 3.5. Hoeft maar iets van een 50mm pijp te zijn die van de ene spruitstukaansluiting naar de andere spruitstukaansluiting (bij wijze van spreken) zou lopen.