do jan 13, 2011 09:46
zeker een verbetering.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
sorry maar niet helemaal mee eens (ja ik ben eigewijs)
je torretje krijgt een kuurte, daarom zou ik de inlaat ook optimaal maken, je wilt geen bocht voor de carbs (wat je wel hebt met standaard bak), je wilt eigenlijk kelken om een valstroom te krijgen...
dus open kelken, goede bodem maken en het deksel is niet eens belangrijk als de warme lucht maar onder die bodem blijft (maar ook wel weg kan ergens!) (dus bodem, cq deksel mag niet te breed worden)
offtopic: beter warme lucht dan geen lucht (ik adem beter in de zomer als door een rietje), daarnaast zet je raam eens open en steek een vinger naar buiten onder het rijden (binnen 2 tellen is je vinger koud) -> een 33 is vrij open, daarom mijn stelling
33 type 2 16V carbs & Delta EVO
Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S