Weet iemand toevallig iemand die deze airbox na kan maken kan deze bestellen hoor maar beetje duur

Gr franksud

Heb je ook plaatjes van de onderkant, hoe dit bevestigd zit? Ziet er heel dik uit, maar ik kan zo 123 ook niet ontdekken waar hij de koude lucht weg haalt.. zit er een slang naar de v-bumper o.i.d.? Ik was ook wel eens zoiets van plan zelf te maken zoals Reijnaje omschrijft, maar door de zender bumper heb ik weinig plek om een luchtslang heen te leggen
Ze halen geloof ik 230 pk uit een boxer ... Nog voordat ze er een turbo op schroefden .... Geloof niet dat er nog veel standaard onderdelen in zittenzie ik nu extra inspuiting regelrecht de kelk in?
zie hier:zie ik nu extra inspuiting regelrecht de kelk in?
en hier kan je mooi zien hoe ze dat gedaan hebben (boven de radiator hebben ze een vrij grote rand (door de gril heenkijken, je ziet een rand van 5cm over de hele breedte waar de koude lucht aangevoerd kan worden)Heb je ook plaatjes van de onderkant, hoe dit bevestigd zit? Ziet er heel dik uit, maar ik kan zo 123 ook niet ontdekken waar hij de koude lucht weg haalt.. zit er een slang naar de v-bumper o.i.d.? Ik was ook wel eens zoiets van plan zelf te maken zoals Reijnaje omschrijft, maar door de zender bumper heb ik weinig plek om een luchtslang heen te leggen
Klopt heb ik zaterdag in zandvoort ook nog ff bekeken hij had het zelf gemaakt maar hij kwan met het adres van AHmotorsport aanzettenLouis H. heeft toch ook zoiets in zijn
33 gefabriekt?