iemand hier al ervaring met de turbo van hs corse voor de ts motor`s link hier onder
Turbo hs corse
gokje, nog niemand.....We zijn nu alle onderdelen aan het uitzoeken en inkopen om een prachtig passend geheel te krijgen.
Nee, maar ik ben er van overtuigt dat het kan.En niet op Alfa's... of stiekem wel, maar dan adverteert hij er niet mee?
Als ík H&S was zou ik het uitproberen op 1 van de racewagens om zo kennis te vergaren en ervaring op te bouwen.Ik wil geen waardeoordeel geven over de aanbieder, maar als ik zoveel geld uit zou geven, zou ik persoonlijk eerder gaan shoppen bij een bedrijf dat zo'n turboconversie al uitgebreid gedaan heeft. H&S is ondertussen prima bedreven in het plaatsen van snelle nokkenassen met bijbehorende chip en dergelijke, maar zoals ze zelf al aangeven, een turbokit is nieuw voor ze. Dat kan misschien een prijsvoordeel opleveren als je als eerste gaat, maar je bent dan wel proefkonijn. Dat kan in een keer goed gaan, maar het kan ook zijn dat je een aantal keren terug moet komen en/of je auto een poosje niet rijdt.
Ja, dat kost allemaal geld, maar voor een straat auto kan je het redelijk beperkt houden en is een kooi natuurlijk alleen maar onhandig.Ik ben bang dat als je je auto op die manier gaat aanpakken (onderstel, kooi, turbo, versnellingsbak, speciale homokineten etc...) je al heel snel richting die man vd S2 gaat.