Bij mijn esweetje gaat het daar net niet helemaal om, ik ga voor ietwat vermogen en maximale beleving.
Vandaar dat ik met carbs ga rijden, daar heb ik nu eenmaal wat mee
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Enfin. Wat te doen met de ontsteking? Bij een injectiemotor kun je mooi sleutelen aan je ontstekingstijdstip, bij zo'n old skool verdeler hoogstens over het hele toerenbereik wat vervroegen.
Nu is het natuurlijk mooi als je dit kunt finetunen tussen deellast, vollast en over het toerengebied op een rollenbank.
Maar, ik heb hier geen kaas van gegeten. Wat ik hier zeg is enkel kennis die ik een keer heb onthouden van een TC bij stephan.
Wie kan me adviseren over de mogelijkheden en evt adressen?
Het gaat trouwens om een 33, met 1700 QV blok (8v). Gewoon met carbs vliegwiel dus zonder bdp krans.
Voor het bdp signaal leek met dit wel wat:
[img]
http://www.ahmotorsports.co.uk/photos/R ... iggset.jpg[/img]