http://www.extreme-tuning.bg/en/project ... a-s-Y-pipe
Ploatjes kijken is ook makelijker dn de lingo letters lezenJa, da's mooi. Maar op de foto zie je een 24v in de 75 liggen. Standaard 75's hebben er dus geen f*ck aan. Ik straks (ooit) wel denk ik! EDIT: maar dat stond ook in de topictitel, 24v. Schele pad dat ik ben
Als ik de tekst mag geloven hebben ze kanalen van gelijke lengte, wellicht dat deze manier van routing de enige manier was om dit te realiseren?
wel vreemd gemonteerd..
Zal wel leuk klinken met die sidepipe en zonder dempers.
Nee ik denk dat een side pijp lekker stil is zonder dempers.......
Circuit ook niet zolang de DB's maar binnen de perken blijven.
Toch hebben wij een Fiat Ducato Edizinone Limitata Euro 5 met sidepipe fabrieksnieuw zo geleverd op NL kentekenNee ik denk dat een side pijp lekker stil is zonder dempers.......
Circuit ook niet zolang de DB's maar binnen de perken blijven.![]()
Meen trouwens dat bv de originele zijpijperts op een Viper niet aangesloten mochten zitten in NL?
Anyway die spruitstukken zien er wel de business uit...![]()
Grtz,fRank
Precies. Wij hebben hier ook een Ducato, '99'er, met sidepipes!Toch hebben wij een Fiat Ducato Edizinone Limitata Euro 5 met sidepipe fabrieksnieuw zo geleverd op NL kentekenNee ik denk dat een side pijp lekker stil is zonder dempers.......
Circuit ook niet zolang de DB's maar binnen de perken blijven.![]()
Meen trouwens dat bv de originele zijpijperts op een Viper niet aangesloten mochten zitten in NL?
Anyway die spruitstukken zien er wel de business uit...![]()
Grtz,fRank