Na het besluit om mijn versnellingsbak te laten reviseren, heb ik meteen maar het hele onderstel uit elkaar gehaald onder het mom van: "nu ik toch bezig ben..." Werkelijk alles ligt nu uit elkaar, omdat ik het eea laat poedercoaten. Lijkt mij een mooi moment om mijn onderstel ook te upgraden. Ik wil gewoon een strak, straat-georienteerd onderstel, waar ik ook voor de leuk een keer het circuit mee op kan. Deze hele operatie kost natuurlijk al aardig wat duiten, dus mijn budget voor de upgrades is +- 1000 euro, maar als het goedkoper kan: graag!
Heb zelf naar een aantal dingen gekeken:
Alfaholics:
Fast road handling kit
https://www.alfaholics.com/race-parts/a ... g-kit-173/
Nadeel van deze kit is dat de achterveren op standaard rijhoogte staan. Wil m toch wel verlaagd houden.
RS Racing:
Stabilisator 30mm
Veren + verstellers
Ik zou het willen combineren met Bilstein B6 schokdempers en kogels voor de caster stang. En natuurlijk overal nieuwe rubbers. Uitlijning dan ook wat agressiever.
Kreeg bij het mailtje naar Ron Simons aantal documenten terug gestuurd. Kwam er tijdens het lezen achter dat het er op neer kwam dat ik eigenlijk gewoon de hele set van RS aan zou moeten schaffen.
Hoor graag tips en waar jullie zelf goede ervaringen mee hebben!