Dat is inderdaad bij Maurice, maar met al die auto's wordt al meer dan een jaar geleurd.
Die Alfetta heb ik dik 15 jaar geleden al eens in gezeten, echt waanzinnig mooie auto is dat. Mischein wel de mooiste die ik ook gezien heb. Maar toen (15jr geleden) vroeg hij al 25K voor die auto, en nu vroeg hij €45K. Dan snap je waarom ze al zo lang staan.
De transaxles en die Giulia die staan, zijn allemaal donorwagens die al lang in een vochtige kelder hebben gestaan en worden via een kennis al meer dan een jaar op facebook aangeboden.
Die GTA staat ook al lang te koop. Leek me altijd wel een nette auto, maar denk dat die gouden wielen de koper afschrikt.
En die Shamal, die staat al bijna 20 jaar op z'n zolder. Daar heeft hij de motor opnieuw gebouwd en daarna z.g.a. niks meer mee gedaan. Daar zal dus wel nog wat extra werk aan zitten na al die stilstand. Vraagprijs was een whopping 140K, wat gewoon flink boven de marktwaarde ligt. Als hij z'n minimumprijzen ook zo hoog in zet zal er weinig verkocht worden schat ik in.
Barnfind is natuurlijk helemaal niet waar, want deze auto's staan al jaren bij hem in de opslag en hij is gewoon een deel van de collectie aan het opruimen. Want hij heeft echt voor veel meer, en die auto's zijn dan weer vaak echt perfect.