Wie de 8c racer gaat ontwikkelen en wie er mee gaat rijden in 2008 boeit me wel .
Ik verwacht dat ze naar mijn zin iets te veel als vermomd Maserati team (ex. ALMS 2005) gaan optreden zéker voor het runnen van het team . Mogelijk mag N-technology de body nog ontwikkelen alhoewel ze met de Ferrari 575gtc de 550prodrive niet kunnen verbeteren hebben...
Piloten vermoed ik dat men eerder naar Maserati vertrouwelingen zal neigen, zéker diegenen die Endurance en LeMans ervaring hebben ;
Ik denk daarbij aan testpiloot Bertolini, Pirelli-Protégé Babini én Eric Van de Poele die ook voor de 24u Nürburgring werd ingeschakeld dat zijn er 3 : 3 piloten voor 'n 2e wagen zie ik ze recruteren uit Vitaphone kringen (Bartels, Davies) of van een van de Technische partners zoals Toöra die nu veel
invloed hebben (die zouden wel eens Marc Goossens(die heeft naambekendheid in Usa waar ze terugkeren...) kunnen voordragen...) als dat zo blijft . Ex. wtcc piloten zie ik niet zo snel ingeschakeld worden tenzij misschien Farfus als het wtcc ter ziele gaat en 'n Amerikaan alhoewel ik niet zo direct inzie welke . Giovanardi zou ik er ook graag bij zien maar die is net iets te lang vertrouwd met voortrekkers en z'n vlucht naar Bmw Ravaglia in 2003 was geen succes met de achtertrekker (Garcia was z'n meerdere toen) hopelijk is Farfus geen zelfde lot beschoren trouwens(die z'n 1zitter
carriere is nog niet zo lang vervlogen) .
Geef jouw idee eens weer en welke teamsamenstelling verwacht je ; vul het Polletje maar in .