![Schrik :schrik:](./images/smilies/schrik.gif)
Dat wilde ik effe kwijt.
Stom he, maar die medische keuring, zouden ze mij daar ook voor chronische Italiaanse gestoordheid kunnen afkeuren? Of voor spaghetti hersenen?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Driving :driving:](./images/smilies/smile_driving.gif)
Michel
Inderdaad die medische keuring viel toch wel wat tegen. Had instens een MRI scan en een uur hardlopen verwacht en als het effe kan ook nog...."the machine that goes PING".......
Hou je me op de hoogte MafCees.....anders moet ik weer examen doen in 2008 als ik mijn ding niet verleng, snap ie. en ws ga ik dit jaar lekker ergens anders rijden dan in de SI of ART
Dan had je waarschijnlijk dezelfde keurings arts als ik, hij zei tegen mij ook dat ik het verkeerde merk reed, maar een 125 euro onder de tafel door en ik mocht weer een jaar rijden (met geld kom je erwel)ik heb het ooit een keer overgeslagen, kreeg het opvolgende jaat gewoon weer oproep, en een nieuwe licentie, zonder mitsen en maren.
En volgens de keuringsarts reed ik in het verkeerde merk...kijken ze blijkbaar wel naar!
Verder met 30 min weer de deur uit, even door naar Giacomini voor aandrijfas en wat andere zaken.
Ah, jullie ook al?Dan had je waarschijnlijk dezelfde keurings arts als ik, hij zei tegen mij ook dat ik het verkeerde merk reed, maar een 125 euro onder de tafel door en ik mocht weer een jaar rijden (met geld kom je erwel)ik heb het ooit een keer overgeslagen, kreeg het opvolgende jaat gewoon weer oproep, en een nieuwe licentie, zonder mitsen en maren.
En volgens de keuringsarts reed ik in het verkeerde merk...kijken ze blijkbaar wel naar!
Verder met 30 min weer de deur uit, even door naar Giacomini voor aandrijfas en wat andere zaken.
Leuk, hoe meer rijden hoe leuker maar wat dacht je van de kosten van al die data???????????Alles binnen, licentie, auto...nu nog de standaard 3 liter erin bouwen (vrijdagavond kijken naar motortje) en Voila!
Trouwens aardig wat racedata verzamelt als je je richt naast de Si op vrijrijden op Zolder, Assen, Spa en Zandvoort. Dan tel ik "Die Grune Holle" (Ring) niet eens mee