je moet alle bussen vervangen voor die paarse dus voor en achter.
een 1300 of 1400 bak pak je van een imola (volgens mij zijn er van de 1300's de meeste gebouwd) je herkend een 1300 of 1400 bak aan een grote blauwe verfstip op het bellhouse.
Hawk blokken zijn duur 200 euro per set en werken niet op de weg. probeer ferodo 3500 (endurance) eens.
Ok, een bak moet dus wel te spotten zijn voor niet te gek veel geld. Die bussen zijn dus voor alles wat met de ophanging te maken heeft dan. Ok, dan worden het er wat meer. Eens kijken wat die kosten.
En die Hawk blokken worden dan dus niks. Ik moet er wel gewoon mee kunnen rijden. Het is geen pure circuitwagen. Die ferodo's zal ik eens bekijken. Heb jij ook ervaring met EBC? Vrienden uit Engeland zweren ondertussen bij dat spul, maar ik heb er nog niemand met een 33 over gehoord...
geen veerpoot brug er opzetten heeft nul komma niks zin bij een 33 (zit er bij mij ook niet op) en probeer het eens met en zonder stabi aan de onderkant.
Dat had ik al eerder gehoord ja. Het is dat er hier net een tweedehands werd aangeboden voor niet te veel geld. Maar weglaten is goedkoper.

Doen we dat. Zonder stabi? Kan het dan beter zijn? Ik kan me voorstellen dat die de wielen toch een stukje gelijkmatiger op de weg houdt, of niet?