Andretti Molletti

RE: Squadra Italia 2009 ideenbus

zo nov 02, 2008 18:20

Juist Arie zal de zin wel inzien omdat hij zelf ook racet. :wink: En ook Barend zal het voordeel wel zien.
Lastiger worden andere bedrijfjes, maar als er ineens niemand van het forum meer komt :wink:

Maar goed als we dan naar niet en minder leuk kijken en persoonlijke voorkeuren:
Ik vind het een afknapper dat ik tweede word in de langste race van de SI ooit en dat ik daarvoor niet eens genoemd word.
Dus misschien iets aan prijzen standen eigen identiteit van de SI en dat soort dingen doen?

Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

zo nov 02, 2008 19:06

Nouja, misschien heb je een punt en is het wel interessant voor ze...
Zou het persoonlijk ook erg leuk vinden als zulke bedrijven cq mensen hun naam eraan verbinden!

Die race was niet een echte SI race, daarom is het natuurlijk een wat onzichtbaar topresultaat.
Dat gaan we echt niet vergeten hoor Dré!

Petje 75
Advanced Member
Advanced Member

ma nov 03, 2008 08:47

Dre, jij als zeer ervaren man en kenner van alle in en outs van het racen inclusief kennis over volle vermogens in auto's die dan bv toyo's doen oproken als sneeuw voor de zon maakt dan de fout door te denken dat de 1 uurs race op Assen een race van de S.I. was doet mij op z'n zachtst gezegd glimlachen......
Helaas heb je onder de vlag van de DNRT in de S.I.maar 1x deelgenomen dit jaar, met diverse opmerkingen ervoor gezorgd dat bv Martin zijn lust heeft verloren om in de SI te blijven rijden en nu je zeer duidelijk JOUW mening over deze raceklasse geeft.
Ik vind met 1x deelnemen natuurlijk wel je mening mag geven , ideen zijn altijd welkom maar je geen objectief oordeel over de SI kan geven omdat je gewoon veel te veel gemist hebt(zowel op als rond het circuit)
Wij hebben gelukkig dit weekend met een aantal S.I. rijders geprobeerd om de klasse volgend jaar met nog vollere startvelden deze leuke laagdrempelige klasse op de kaart te zetten.
Die vollere velden komen zeker, met fiat's lancia's en alfa's en we gaan zeker weer veel lol beleven volgend jaar liefst met z'n allen , dat is de opzet van deze klasse.
Als je nu weer denkt dat ik iets tegen jou persoonlijk heb graag dit via PB afwerken en niet oorlogje voeren via dit forum

juultje
Guru
Guru
Contacteer: Website

Re: RE: Squadra Italia 2009 ideenbus

ma nov 03, 2008 15:39

Juist Arie zal de zin wel inzien omdat hij zelf ook racet. :wink: En ook Barend zal het voordeel wel zien.
Lastiger worden andere bedrijfjes, maar als er ineens niemand van het forum meer komt :wink:
Dat lijkt wel chantage....... Als iemand een interessant sponsorplan heeft mag hij/zij me dat altijd voorleggen natuurlijk, zoals dat normaal gaat

aso69
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

ma nov 03, 2008 16:58

lancia fiat , is een ferrari ook welkom?

Bartman
Guru
Guru

ma nov 03, 2008 17:06

Alleen als jij 'm meeneemt!

(en achter mij blijft rijden)
De neus van mijn Squadra is al jáááren oranje! ;)

Leuk racen met je Alfaatje? Squadra Italia!

www.squadra-italia.nl

Petje 75
Advanced Member
Advanced Member

ma nov 03, 2008 17:07

Ja hoor, je mag met de jouwe zo meedoen, dan is het echt laagdrempelig, die drempel kom je alleen niet over met zo'n steigerd paard, en je word weer 2e :wink:

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma nov 03, 2008 17:22

moet de ferrari nog zien die een goed afgestelde/opgezette SB echt goed aan kan.. dus ja kom maar!
Is in het verleden al discussie over geweest toen Christiaan Foederer zijn brede Giulia voor de Daytona competiziones van Koel (die hele mooie gele)en Co plaatste op Italia a Zandvoort. Na de race werd Christiaan gediskwalificeerd (ongetwijfeld na protesten van de heren F-rijders) omdat zijn giulia verbreed is (hadden zij bij de TC bij de keuring natuurlijk helemaal niet gezien..). Tenminste: dit is wat ik er destijds van begrepen heb.

leuk, een mondial of zo erbij. En ex-maranello challenge vetro`s kunnen doorgroeien naar een andere klasse.

laat ik het zo zeggen: als alfa, fiat en lancia allemaal kan, dan ook ferrari`s lijkt mij. Er is een gerucht geweest dat er een mondial voorzien is van een kooi door Peter P.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

B-lee
Guru
Guru
Contacteer: ICQ

ma nov 03, 2008 17:58

Ik begrijp de bedoeling niet van te gaan indelen in klasse's als TS en 155's en V6 alsof deSI alleen met alfa's wordt gereden.
Waarom hou je het niet gewoon bij cil. inh. bv: 1300, 1600 , 2000 en +2000 die telkens zijn ingedeeld met een standaard en modif. klasse.
In de standaard klasse mag je alleen verbetren met street legal komponenten bv gele koni's of bilstein's en bv sportvering van H&R en de orginele injk. bv motronik en met het orgineel luchtfilterhuis met bv wel een orgineele sport luchtfilter van bv K&n of green .
Bij de modif. is alles toegestaan .
De banden zijn vrij iedereen heeft zelf de keuze of hij gebruikte sliks gebruikt om zijn buget te beperken of toyo's
Om het duidelijk te houden voor de toeschouwers Zet je gewoon een begin cijfer per klasse bv een 4 voor de 1300 een 3 voor de 1600 een 2 voor 2000 klasse en een 1 voor de +2000 klasse .
Bij de standaard klasse gebruik je rode cijfers en bij de modif. klasse zwarte .
Je kan ook, om er een classic toets aan te geven alleen de wagens toelaten die niet meer in produktie zijn , wil je een groter deelnemers veld en ze wel toelaten kun je ze ook nog onderverdelen in een produktie klasse met bv blauwe cijfers .
Tijdens de race kun je toch alleen maar racen tegen de wagen voor en achter jou .
Mijn mening en idee over racen
:wink:
147 jtd , Bertone, spider, 156 sw jtd

reijnaje
Guru
Guru

ma nov 03, 2008 19:09

Dat idee van gekleurde nummers per klasse lijkt mij als toeschouwer een geweldig idee! Dan kan je ze tenminste uit elkaar houden. Dat heb ik bij de challenge bijvoorbeeld nooit kunnen doen waardoor ik geen idee had wie in welke klasse vooraan aan het rijden was.
1983 Alfasud Sprint 16V
1992 Alfa 33 16V

Andretti Molletti

Re: RE: Squadra Italia 2009 ideenbus

ma nov 03, 2008 20:16

Dre, jij als zeer ervaren man en kenner van alle in en outs van het racen inclusief kennis over volle vermogens in auto's die dan bv toyo's doen oproken als sneeuw voor de zon maakt dan de fout door te denken dat de 1 uurs race op Assen een race van de S.I. was doet mij op z'n zachtst gezegd glimlachen......
Helaas heb je onder de vlag van de DNRT in de S.I.maar 1x deelgenomen dit jaar, met diverse opmerkingen ervoor gezorgd dat bv Martin zijn lust heeft verloren om in de SI te blijven rijden en nu je zeer duidelijk JOUW mening over deze raceklasse geeft.
Ik vind met 1x deelnemen natuurlijk wel je mening mag geven , ideen zijn altijd welkom maar je geen objectief oordeel over de SI kan geven omdat je gewoon veel te veel gemist hebt(zowel op als rond het circuit)
Wij hebben gelukkig dit weekend met een aantal S.I. rijders geprobeerd om de klasse volgend jaar met nog vollere startvelden deze leuke laagdrempelige klasse op de kaart te zetten.
Die vollere velden komen zeker, met fiat's lancia's en alfa's en we gaan zeker weer veel lol beleven volgend jaar liefst met z'n allen , dat is de opzet van deze klasse.
Als je nu weer denkt dat ik iets tegen jou persoonlijk heb graag dit via PB afwerken en niet oorlogje voeren via dit forum
Het denk en echte werk is gebeurd, de SI klasse staat... en je mag hem overnemen Petje... succes ermee

Terug naar “Racen - Algemeen”