ik ben achter wat informatie wat betreft lexaan gegaan, mede omdat ik via via wat adressen kreeg die goedkoop en getint lexaan zouden kunnen leveren...
had 2 adressen gekregen en ben maar gaan bellen/mailen
lexaan is NIET in kleur of tinten verkrijgbaar (plexiglas is wel in rooktinten te verkrijgen)
lexaan is LASTIG te buigen, een achterruit van een Giulia wordt niet mooi
voor de achterruit wordt plexiglas aangeraden, precies op maat te buigen en het blijft mooi
als er iets gebogen moet worden zal er eerst een houten mal gemaakt moeten worden waar het plexiglas omheen gebogen kan worden (is dus niet te betalen als ik dit alleen voor mijn eigen auto ga doen)
lexaan is niet krasvast (plexiglas dus wel), echter is lexaan dus wel slagvast (plexiglas dus niet) (maar dit wisten we natuurlijk al)
prijzen kan ik nog niks over zeggen
- dan zou ik met wat maten van de zijruiten moeten gaan opmeten (een gezamelijke inkoop is al snel een stuk voordeliger.......)
- moeten beslissen of ik de achterruit ook ga doen, maar dan van plexiglas en moet ik dan eerst laten beoordelen of het ook daadwerkelijk mogelijk is voor een normala budget
voor zo ver de informatie die ik heb kunnen achterhalen, voor mij speelt het project lexaan ruiten nog niet direct (tijdgebrek verhinderen mij het project met mijn Giulia weer op te pakken), echter zijn er nog al wat mensen die mij gelijk gemaild hebben voor meer informatie en als die allemaal serieuse belangstelling hebben wil ik wel wat tijd vrij maken om hiermee verder te gaan voor een gezamelijke inkoop.... (of in ieder geval voor de zijruiten een prijs te kunnen geven)
wil je dit niet en wil je gewoon een adres, pb mij dan even (gelieve niet adressen te vragen en dan dezelfde vragen te gaan stellen, mij maakt het geen bal uit maar dat vinden die bedrijven niet leuk......)