dan vallen jullie echt in divers...sorry, ik bedoel: in de klasse voor de auto`s met aandrijving op de verkeerde wielen...
niet modified, maar Should be modified..
Ik denk dat dit vrij makkelijk te realiseren is door een aparte puntentelling naast de overall SI standings te maken.kijk die is snel weg (gaan we maar even vanuit..)
En krijg je een man of 10-12 bij elkaar die het vanzelfsprekend klaarspelen seizoen 2010 ook daadwerkelijk aan de start te verschijnen is het misschien tijd voor een eigen klasseindeling binnen SI (105-jes, TS klasse (zou dat niet beperken tot 75 maar auto`s met TS techniek, volledig) en diversen.
Want dan hebben we het ineens over een basisveld van dik 20 zelfs 25 auto`s.
De 105-jes zitten nu ook al tegen de 10-12 deelnemers aan te tikken, 2010 zeker indien de huidige rijders blijven rijden wat ze nu rijden.
Hee Armando, dat is de standaard Bartman reactieals we nou gewoon allemaal eens een keer komen rijden he
Barend, als je dan je "ouwe" in stukken verkoopt, heb ik wel interesse in een en anderTja daar zeg je wat 2 witte mito GTA's met rood geblokte neus blijft ook nog altijd een optie.De 105-jes zitten nu ook al tegen de 10-12 deelnemers aan te tikken, 2010 zeker indien de huidige rijders blijven rijden wat ze nu rijden.
Alleen kan Bartman dat dit jaar zelf ook niet altijd waarmaken Maar dat gaat vast weer goedkomen....bartman is netjes, eigenijk staat er:
NIET LULLEN MAAR DOEN
(ipv neuzelen)
MEE EENS! Niet lullen maar vullenbartman is netjes, eigenijk staat er:
NIET LULLEN MAAR DOEN
(ipv neuzelen)