Bakeyman

RE: Nurburgring Alfa Challenge 10 en 11 Oktober.

wo okt 28, 2009 21:31

Heb alleen even het eerste filmpje bekeken maar, sjesus Marc wat ziet dat er toch altijd makkelijk uit bij jou....

je zat alleen wel een tikkie te slapen bij de start.....gelukkig sliep Christiaan nog harder

Gebruikersavatar
marc7eleven
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 949
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 15:16
Locatie: Lochem

RE: Nurburgring Alfa Challenge 10 en 11 Oktober.

do okt 29, 2009 09:35

@Bakeyman
een tikkie dan, maar zag t licht niet en de voorste auto's ook niet :? ...maar volgens mij was ik toch wel erg wakker vlak daarna....niet alleen bij het aanremmen (anders was ik op t gras gekomen), maar met name op 0.38....

Hmmm....rustig...heb je de regenvideo ook bekeken...maarre...alle gekheid...met rust in de auto ga je ook t hââââggggsttttt heb ik me wel eens laten vertellen.... :lol:
Alfa romeo: The art of the machine!

G-san
Member
Member
Berichten: 163
Lid geworden op: wo jan 05, 2005 21:05

RE: Nurburgring Alfa Challenge 10 en 11 Oktober.

ma nov 02, 2009 11:38

nog gefeli Marc, 1e in klasse + alg :D

marcel12
Member
Member
Berichten: 121
Lid geworden op: wo apr 01, 2009 10:57
Locatie: Amsterdam
Contacteer: Website

RE: Nurburgring Alfa Challenge 10 en 11 Oktober.

di nov 03, 2009 07:15

Zoals wellicht iedereen weet is er binnenkort weer een mogelijkheid om te racen, ik kan echter niet mee daarbij heb ik een voor-wiel aandrijver, Volvo T5, en dan is het alleen maar het rubber eraf duwen in de bochten en die Michelin Banden 245/40-17 zijn niet echt goedkoop :oops:
Ben Marcel Violier van Arese-Tuning. Voor meer info zie mijn website. www.arese-tuning.nl

A-Repair
Full Member
Full Member
Berichten: 271
Lid geworden op: wo jan 05, 2005 21:31
Locatie: s-Gravenzande
Contacteer: Website

RE: Nurburgring Alfa Challenge 10 en 11 Oktober.

za nov 07, 2009 09:31

Snap ik nou iets niet ?? Groeten, Arie
25 uur per dag/8 dagen per week Alfa's.
www.a-repair.nl

marcel12
Member
Member
Berichten: 121
Lid geworden op: wo apr 01, 2009 10:57
Locatie: Amsterdam
Contacteer: Website

RE: Nurburgring Alfa Challenge 10 en 11 Oktober.

za nov 07, 2009 10:32

wat snap je niet???
Ben Marcel Violier van Arese-Tuning. Voor meer info zie mijn website. www.arese-tuning.nl

Ron Gta
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 551
Lid geworden op: do nov 09, 2006 14:40
Locatie: Ham Belgium

RE: Nurburgring Alfa Challenge 10 en 11 Oktober.

za nov 07, 2009 12:52

Ik snap het ook niet Arie.

marcel12
Member
Member
Berichten: 121
Lid geworden op: wo apr 01, 2009 10:57
Locatie: Amsterdam
Contacteer: Website

RE: Nurburgring Alfa Challenge 10 en 11 Oktober.

za nov 07, 2009 15:14

Daarbij ben ik in England in deze week. Bij Alfhalocics in Bristol.
Ben Marcel Violier van Arese-Tuning. Voor meer info zie mijn website. www.arese-tuning.nl

Gebruikersavatar
Petje 75
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 598
Lid geworden op: do dec 30, 2004 16:51

RE: Nurburgring Alfa Challenge 10 en 11 Oktober.

zo nov 08, 2009 00:16

Ik snap het niet dat jullie het niet snappen :jumping:
oja doe Richard, Max, Andrew en Jim de groeten daar
:thumbs:

Nu weer ON TOPIC
Onderwerp: RE: Nurburgring Alfa Challenge 10 en 11 Oktober

marcel12
Member
Member
Berichten: 121
Lid geworden op: wo apr 01, 2009 10:57
Locatie: Amsterdam
Contacteer: Website

RE: Nurburgring Alfa Challenge 10 en 11 Oktober.

zo nov 08, 2009 01:48

Ik heb een bericht gehad van de moderator dat mensen zich storenaan mijn hoofdletters of vet gedrukt. Mijn antwoord aan de moderator is: ik stoor me aan veel meer dingen maar daar doen jullie niks aan!!! waar praten we over??? hoofdletters, vet gedrukt?Ik heb ook gemeld dat ik op deze siet verder geen informatie meer geef zoals ik al veel gedaan heb.Arese-Tuning heeft circa 300 Alfa motoren gebouwd en 100 Citroen Motoren. Mijn opzet was om deze info over deze ervaringen te delen zonder enig commercieel uitgangspunt maar dit wordt niet gedeeld ddor een hoop mensen. Ik heb wel veel PB's gekregen van mensen die mijn steun betuigen. bedankt!!!!!!!!
Dus einde verhaal op deze site. :(
Ben Marcel Violier van Arese-Tuning. Voor meer info zie mijn website. www.arese-tuning.nl

Gebruikersavatar
giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6902
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:31
Locatie: Cuijk

RE: Nurburgring Alfa Challenge 10 en 11 Oktober.

zo nov 08, 2009 12:05

Beste Marcel,

Ik lees nu al geruime tijd jouw berichten en reacties daarop. Ook ik erger me wel een beetje aan de dikgedrukte tekst en/ of de tekst in hoofdletters, het leest net alsof jouw berichtje belangrijker zou zijn als de berichtjes van een ander. :? Ik denk niet dat je het zo bedoelt maar zo komt het ( in ieder geval op mij) wel over. En de constante verwijzingen naar jouw website en bedrijf vind ik ook een beetje op het randje van de regels. :?

Jouw kennis van motoren en de Nord motor in het algemeen staan voor mij buiten kijf, jouw jarenlange ervaring hiermee en de vele overwinningen die behaald zijn met deze motoren spreken dan ook voor zich. Toch vind ik wel dat je soms wat kort door de bocht bent met mensen die er anders over denken. Ook zij hebben recht op hun mening en of ideeen over die zaken. Dat jij het daar niet mee eens hoeft te zijn is duidelijk, het zijn immers meningen. Maar probeer het je wat minder persoonlijk aan te trekken.

Als je besluit om hier niet meer te posten is dat jouw goed recht. persoonlijk zou ik het wel een verlies vinden maar dat is jouw eigen keuze.

En over dit topic; ik snap ook niet waar jij het ineens over hebt.... :( Het topic gaat over 10/11 oktober en jij begint ineens over "wellicht een mogelijkheid om te racen" waar jij niet aan mee mag doen met je T5... Dan vind ik het niet raar dat je reacties krijgt in de trant van wat Arie en Ron geschreven hebben.

Maar mijn raad aan jou is ; trek het je allemaal niet zo persoonlijk aan! Daar schiet je niks mee op immers. Vergeet niet dat het heel makkelijk is om op een forum iets te typen terwijl dat in real-live waarschijnlijk nooit gezegd zou durven worden. :evil:

met vriendelijke groet, Remco
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

marcel12
Member
Member
Berichten: 121
Lid geworden op: wo apr 01, 2009 10:57
Locatie: Amsterdam
Contacteer: Website

RE: Nurburgring Alfa Challenge 10 en 11 Oktober.

ma nov 09, 2009 07:04

Ik ben gewend om in vette letters te schrijven, al mijn mails van bv Hotmail doe ik dat ook, ik zal eraan denken maar het is gewoon een gewoonte. Het heeft niks te maken dat ik belangrijker ben of iets van die aard. Mensen die me kennen weten dat ik gewoon simpel ben en met beide benen op de grond sta. Met betrekking tot de race dag, ik mag wel mee doen met de Volvo maar ik vind een voorwiel aandrijver niet leuk op een circuit. Vandaar.
Persoonlijk vind ik mijn website niet commercieel maar als men er op staat haal ik het wel weg in mijn gegevens. Denk er ook eens aan hoeveel informatie ik belangeloos op het forum heb gezet.

Marcel
Ben Marcel Violier van Arese-Tuning. Voor meer info zie mijn website. www.arese-tuning.nl

Terug naar “Racen - Algemeen”