http://en.sevenload.com/videos/8rdXkRY- ... ine-Flagge
Dit filmpje zegt genoeg...
17 a 19 per jaar gemiddeld. 3 dood op de baan, de rest onderweg naar het ziekenhuis (of in het ziekenhuis); wel vrijwel alleen brommerrijdersfilmpje had ik al gezien op youtube.
de foto van de bmw niet
er vallen ook niet voor niks elk jaar een X aantal doden op de nurburgring, het aantal word nooit vrij gegeven.
Han
4x4x wauw
Wat voor een Opel? gezien je naam hier zou ik zeggen een kadett, maar wat voor 1, c/d/e?meeste zijn bromfietsen ja, mijn oom heeft er zijn ducati ook wel een paar keer laten rollen maar nooit voluit, zijn mening over nordschleife is dat het te gevaarlijk is voor motorrijders
ik vind het met de auto eigenlijk nog steeds mooi haha zo mooi dat ik er een auto voor aan het bouwen ben is allen wel een opel
800 pk CWat voor een Opel? gezien je naam hier zou ik zeggen een kadett, maar wat voor 1, c/d/e?meeste zijn bromfietsen ja, mijn oom heeft er zijn ducati ook wel een paar keer laten rollen maar nooit voluit, zijn mening over nordschleife is dat het te gevaarlijk is voor motorrijders
ik vind het met de auto eigenlijk nog steeds mooi haha zo mooi dat ik er een auto voor aan het bouwen ben is allen wel een opel
Heb namelijk zelf een c-kadett maar die wordt meer om snel op het rechte stuk te zijn..