JP6
Member
Member
Contacteer: Website

Hoe is het met de SI ers

do jan 07, 2010 18:56

Tja, winter in kikkerland. Sleuteltijd dus!! Want over drie maanden is het weer bijna zover mensen. En die maanden vliegen voorbij hoor. Dus haal die auto onder het doek vandaan en ga doen wat je van plan was en nog steeds bent om te doen.
Ik heb de week tussen kerst en oud-nieuw een begin gemaakt!
Gewoon tijd voor maken zodat we een vol startveld hebben met wel of geen 75 cup. Rijden met die karren kan ook zonder cup. Hoe meer hoe beter.

Is er deze winter nog een of andere meeting gepland betreffende de SI?
Gaan we nog wat gezelligs organiseren ook?

Groet, Jon
drive classic cars http://www.auto-gt.nl

GTV6 3.1

3.2 V6 made in Germany

Petje 75
Advanced Member
Advanced Member

RE: Hoe is het met de SI ers

do jan 07, 2010 19:22

Vorig jaar heb ik zo'n BBqtje in elkaar gezet, nu mag een keer iemand anders iets regelen en ach het is pas januari :wink:

toyo 888
Full Member
Full Member

Re: Hoe is het met de SI ers

do jan 07, 2010 21:49

Tja, winter in kikkerland. Sleuteltijd dus!! Want over drie maanden is het weer bijna zover mensen. En die maanden vliegen voorbij hoor. Dus haal die auto onder het doek vandaan en ga doen wat je van plan was en nog steeds bent om te doen.
Ik heb de week tussen kerst en oud-nieuw een begin gemaakt!
Gewoon tijd voor maken zodat we een vol startveld hebben met wel of geen 75 cup. Rijden met die karren kan ook zonder cup. Hoe meer hoe beter.

Is er deze winter nog een of andere meeting gepland betreffende de SI?
Gaan we nog wat gezelligs organiseren ook?

Groet, Jon
goed zo ! er komt er eentje uit zijn winterslaap ! lets do something ?

RoSolo
Member
Member

do jan 07, 2010 22:10

achter de schermen wordt gewerkt aan een SI meeting, maar een datum is nog niet definitief vastgesteld.

wanneer meer bekend is wordt dit bekend gemaakt.
75 Racer te koop: http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php?f=12&t=72860" onclick="window.open(this.href);return false;

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr jan 08, 2010 08:53

aan de auto word in ieder geval gewerkt. Ongeacht of er dan een SI race is, is ie 10 april in Engeland. Hopelijk is de eerste SI race ervoor , of er net na en niet ozals voorgaande jaren op dezelfde datum.

Ik hoop dat de kalanders snel vrijgegeven worden, mensen moeten toch inplannen!

Spectacolo ben ik dit jaar niet bij trouwens, vakantie. Maar als SS gepland kan worden betekent dat andere planningen er ook wel al zijn lijkt mij?
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Andretti Molletti

vr jan 08, 2010 11:47

De vraag:
Hoe is het met de SI ers

Het antwoord:
De auto staat in de koelkast...(lees buiten)
Prioriteiten liggen momenteel anders evenzo de financieen.
Maar later als ik groot ben komt i wel weer ooit eens op de baan,
verder gaat het wel goed met me hoor, bedankt.
En met jou?? :D

Michel vd Grinten
Guru
Guru

vr jan 08, 2010 13:26

Hoop dat het SI-bestuur wel nog snel met een leuke event komt om iedereen bij elkaar te krijgen.
Wat Patrick ook zegt; het is pas midden januari...en toen het de vorige keren werd georganiseerd, was dat al ruim vtv aangekonigd.
Om de broodnodige volle startvelden te krijgen zal je toch een commitment moeten zien te verwezenlijken. Altijd een uitdagend punt binnen de SI.
Dan is zo'n BBQ of andere "Get together" noodzakelijk.

Kijk eens naar de Alfa Challenge boys: hulde. Meetingen zijn gehouden, events zijn gepland en worden nu al ingeboekd. Goed gedaan, structuur en duidelijkheid.
Wellicht eens idee om de organisatie voor 2010/2011 eens te gaan formaliseren in de vorm van een dagelijks bestuur (voorzitter, evenementenleider, secretaris en penningmeester?

Oh oh...

Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

vr jan 08, 2010 13:46

En dan deze wannabee SI-er:

Er staat een kale koets naast de oude racer en er liggen een heleboel onderdelen klaar om een serieuze wagen te bouwen...

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr jan 08, 2010 13:46

Michel, alles loopt, maar itt tot de Challenge zijn wij voor de kalander afhankelijk van de DNRT, en dat is dus een kwestie van geduld hebben. En commitment, tja. Ik denk dat een deel van het commitment voor een deel van de rijders in ider geval juist komt uit het feit dat je geen verplichtingen hoeft aan te gaan, heb je zin kan je dat desnoods op race-day beslissen (mits tijdig wakker natuurlijk... :wink: ). Geen inschrijvingen vooraf, geen geld kwijt indien auto niet tijdig klaar of rijder beetje blauw van feestje de dag ervoor en zo..

maar een get together zou wel een goede zijn ja, al is het alleen maar op elkaar even op te juinen over alles wat er aan nieuwe spullen of afstellingen voor gaat zorgen dat je nog sneller gaat!
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Hoe is het met de SI ers

vr jan 08, 2010 13:47

En dan deze wannabee SI-er:

Er staat een kale koets naast de oude racer en er liggen een heleboel onderdelen klaar om een serieuze wagen te bouwen...
huis al een beetje opgeschoten begrijp ik?

toyo 888
Full Member
Full Member

za jan 09, 2010 01:44

tijd voor voorzitter of andere functies !!!! no way moet nog er veel doen.

bodum ligt eruit ivm hoogte rijder , is nu bij interax, tilton moet nog , bak ligt in delen (lange 1) achteras is ter revisie, sommige plaatdelen
bij de spuiter (maak er een toppertje van) tank moet nog , bodum moet nog doorgelast worden . en welke motor moet er in ? net 1tje op de bank gehad
maar kwam niet verder dan ??? PK dus nu maar een andere er in misschien iets meer PK tje. enz, enz ,enz !!

Maar 5 maart op de eerste vrij rijden Harc dag aanwezig om te kijken of het karretje wil doen wat het moet doen.

but time for party allways . so lets do something

ps:
zoek nog type plaatjes 75 en grill , kan ik in twee cups rijden.

Terug naar “Racen - Algemeen”