Hoe is het me bevallen? eeuhmmm...
Ik heb er eigenlijk vrijwel geen problemen mee gehad. Goed je spiegels in de gaten houden en die snelle jongens langs laten is niet echt het probleem.
Wat hiervoor al werd gezegd daar ben ik het wel mee eens, soms raak je door 1a2 E30'ers de aansluiting met de SI kwijt. Voornamelijk door het feit dat wanneer je ze in de bochten wel voorbij komt ze op de rechten stukken jouw weer voorbij komen waarna je in de bocht weer achter zit etc. Met de Volvo's hebben we daar mijn inziens toch minder problemen mee.
Toch moeten we niet vergeten dat in het hele SI veld de rondetijden ook nog best wel uit elkaar liggen, zo komt het natuurlijk bij de Volvo's ook voor dat je hetzelfde hebt alleen meen ik mij te herinneren dat die je makkelijker laten passeren aangezien je in een andere klasse racet. Met de E30's had ik soms het idee dat ik ook in hun kampioenschap aan het vechten was. Verder wel alle respect voor de snelleren van de ZEC hoe die met ons omgaan, vorig jaar bij die race die wij reden met de sportklasse waren er toch heel wat minder tolerante rijders die gewoon "doordouwden".
Wat mij tegenviel was zoals al door meerdere aangehaald, de start. Ik heb geen problemen met een rollende start maar het hele zwikkie in een keer laten starten klopt niet echt omdat "wij" gewoon een gedeelte aan snellere helden in onze gelederen hebben dan de helft van de E30's. Voor een staande start is hun startveld
neem ik aan te groot, is er een mogelijkheid wat betreft een gedeelde rollende start? Of zeg ik nu iets stoms?
Misschien ook handig iets af te spreken met die V8'en/Sakers etc. m.b.t. signalen om het inhalen voor hun te vergemakkelijken. Net zoals bij het SSAR09 werd gedaan met de Challenge. Even wijzen waar zij je het best kunnen inhalen zo kom je niet voor verrassingen en andere onverwachte acties te staan zowel van hun als van onze kant. Want ik vind het eigenlijk soms toch best lastig met het gebeuren, iedereen zegt altijd op je eigen lijn blijven zij moeten jou langs, toch probeer ik ze altijd net ff iets meer ruimte te geven door ff vroeger te remmen en de bocht toch anders aan te snijden.
Al met al prima, geen gezeik van mijn kant. Zolang we nog niet genoeg deelnemers in de SI hebben om met 50 Alfisten van start te gaan is er natuurlijk altijd wat te mierenneuken maar ik vond zoals ik in dit relaas al 8keer heb gemeld prima. Toch betrap ik bij mezelf op een of andere manier uiteindelijk nog een lichte voorkeur voor de MAV, daar lijkt het meer alsof je sneller en beter bent. En het voelt natuurlijk wat minder dat je met je sportieve Italiaanse "bolide" die
Zwarte-Markt BMW's niet voorbij komt
Op naar 7 mei kijken of we eindelijk onder de 2.10 komen....
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT !!!
33 16v SW Racer
Andiamo Lesti Fumando Assai
Veni, Vidi, Veloce!