ErwinV6

RE: Alfachallenge Spa 29/30 mei

vr jun 04, 2010 20:23

Ik begrijp wat je bedoelt Marc, racen in de regen is erg gaaf ik houd er ook van!
Je moet goede reflexen hebben iig.(en een niet te stijve auto) vaak leer je dat met karten(die reflexen), ik kartte ook liever in de regen als op droog dan gingen de meesten wel redelijk hard.
Op de Nordschleife is het helemaal lachuh, al die mannen met die dikken kanonnen blijven dan op de parking staan, of je rijdt ze gruwelijk het snot voor de ogen :mrgreen: heerlijk!! :wink:

Alfa Nord
Guru
Guru
Berichten: 1111
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 22:58
Locatie: Grou
Contacteer: Website

RE: Alfachallenge Spa 29/30 mei

vr jun 04, 2010 21:53

Ik durf hem wel aan: Het ligt puur aan de rijder. In dit soort klasse`s is het niveau op zijn zachtst gezegd van bedenkelijk niveau. Er is altijd maar een handje vol rijders die goed zijn, de rest is doorsnee (alhoewel ze meestal zelf anders denken). Dat komt er helemaal uit als het regent, dan blijven de goede rijders lekker doorstampen (nemen wellicht ook wat meer risico), de doorsnee rijders haken dan ineens af, want dan gaat de auto ineens glijden en gek doen. Dat geeft natuurlijk niks, want het is voor al deze mensen hobby, ze hoeven hun brood er niet mee te verdienen (dan waren de meesten al verhongerd :lol: ). Maar het feit dat je op droog met je dikke racer met veel vermogen heel hagght gaat betekend niet dat je ook een goede rijder bent. Dat kun je mooi zien b.v in de Dutch Supercar Challenge, daar rijden gasten met dikke BMW`s GTR V8en met 400 pk die door een maatje van me zoek worden gereden in zijn 130i Cup racer met 270 pk. Tsja, nogmaals, het is net als met voetbal en andere sporten, er zijn maar een paar die echt goed zijn, we kunnen het helaas niet allemaal zijn. Amen.

Gebruikersavatar
GTA-Racing
Newbie
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: vr jul 11, 2008 13:20
Locatie: Tessenderlo
Contacteer: Website

RE: Alfachallenge Spa 29/30 mei

vr jun 04, 2010 23:55

hier zie je het filmpje van Ron zijn race op zaterdag

http://www.youtube.com/watch?v=u5-B8AT788c

Terug naar “Racen - Algemeen”