lemarc
Member
Member
Contacteer: Website

Alfa Romeo Challenge Oschersleben 9 en 10 juli

zo jul 04, 2010 20:55

Zal het net zo' n spektakel worden als op Hockenheim :?: Ik hoop het wel :!: Het is voor de challenge rijders wel een nieuw circuit misschien dat de rookies nu naar voren komen.
Hebben de coureurs al zitten oefen op de playstation of onboard filmpjes zitten bekijken :?: We zullen het zien daar in het Noord Duitse Land.

Groeten Andries

A-Repair
Full Member
Full Member

RE: Alfa Romeo Challenge Oschersleben 9 en 10 juli

di jul 06, 2010 21:48

Andries, wij zijn er met de blauwe GulfSmurf. Nog even wat puntjes op de i zetten en Donderdagochtend weg. Wordt warm daar, dus koelkast mee !
Groeten, Arie
25 uur per dag/8 dagen per week Alfa's.
www.a-repair.nl

lemarc
Member
Member

wo jul 07, 2010 20:31

Het wordt inderdaad warm :oops:, misschien moeten we ook maar een zwembadje meenemen. :lol:
Ik heb gehoord dat er daar ook niet gerookt mag worden,vanwege brandgevaar, dus ik zou je shekkie maar thuis laten .

Oant Moarn,

Groet Andries

A-Repair
Full Member
Full Member

wo jul 07, 2010 20:41

Niet roken ?? Dat gaat niet goed komen. Dan rook ik wel in de bus !! Of gelijk stoppen, ook een goed plan. We moeten even zo'n opblaaszwembad meenemen vol met ijsblokjes. Glas water erbij, sjekkie. De rijders zoeken het zelf maar uit.
Groeten, Arie
www.a-repair.nl

Gerben
Member
Member

wo jul 07, 2010 22:52

En al die ouwe alfa's dan,die roken toch ook :?: :lol:
Gas is alles,remmen voor noodgevallen

lemarc
Member
Member

za jul 10, 2010 21:21

Het was weer een mooi weekend met vooral heet weer. Toen ik vanmiddag wegreed was het 36 graden en het werd wel 40 graden zeiden ze daar. En de meeste Alfa' s hielden het ook nog vol met die hoge temperaturen. Jammer dat de opkomst van de Nederlandse ( 6 auto's) en Duitse auto's ( 9 auto's )niet zo hoog was. Maar dat mocht hem de pret niet drukken mede dankzij Siep,Ton.Sjoerd en Hans werd het een hele gezellige vrijdagavond. Siep had een zwembad gekocht en Sclalia liiep rond in oranje tenue met klompen en zonneklep met Holland erop. Wat een verbroedering toch. Ook was er een megaklapper van Die Laura, die op haar dak ging doorgleed en 12 minuten op de kop in haar auto heeft gehangen. Verbaasd was ook Peter Scheefhals dat er even 5 man voor hem alleen 550 kilometer gereden hadden( En weer 550 km terug) om voor hem servicen en te zorgen dat hij voor Henk Prins eindigde wat maar voor de helft is gelukt. Hij kon er gewoon niet bij maar dat is nu teamspirit en dat staat bij de Challenge in een hoog vaaandel. Op een enkele schade na was er niet zoveel te doen in de paddock gelukkig want dat was echt niet tedoen met die hitte.
Ik hoop dat iedereen weer veilig thuis is gekomen nu eerst ff uitblazen en tot op "'The big Final"" op Zandvoort. Ik denk dat daar wel 5x zoveel auto' s aan de start zullen staan als hier maar ik had dit weekend voor geen goud willen missen.

Groetjes Andries

A-Repair
Full Member
Full Member

di jul 13, 2010 20:57

Ondanks een mager startveld een mooi wiekend geweest. Baantje ziet er uitdagend uit, helaas niet zelf gereden (alleen op de fiets). Ferdy twee keer tweede in de klasse en twee keer vierde overall geworden. In de training zaten Marc en Ferdy 0,2 seconden van elkaar. In de race kwam het er jammer genoeg niet uit. In de medische post lagen div. rijders aan het infuus ivm de hitte ! Overal zwembadjes, tuinslangen.
Nu even een pauze en op naar het SSAR in Zandvoort. Groeten, Arie
www.a-repair.nl

christiaan
Member
Member

Re: RE: Alfa Romeo Challenge Oschersleben 9 en 10 juli

di jul 20, 2010 20:59

Ondanks een mager startveld een mooi wiekend geweest. Baantje ziet er uitdagend uit, helaas niet zelf gereden (alleen op de fiets). Ferdy twee keer tweede in de klasse en twee keer vierde overall geworden. In de training zaten Marc en Ferdy 0,2 seconden van elkaar. In de race kwam het er jammer genoeg niet uit. In de medische post lagen div. rijders aan het infuus ivm de hitte ! Overal zwembadjes, tuinslangen.
Nu even een pauze en op naar het SSAR in Zandvoort. Groeten, Arie
Zat er dan echt Bier in dat infuus ?
je moet gewoon nog meer gas geven.

Terug naar “Racen - Algemeen”