Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

SkylimitRace geschorst : man overleden tijdens vrij rijden !

ma aug 02, 2010 10:58

Servo gaan we op Autronic Ecu aansluiten ; voor de bak hebben we binnenwerk met helical teeth & korte
reductie + mechanische sper besteld bij Bacci . Remkracht verdeling met dubbele begrenzer is nu OK volgens
Franky & Jef (toen ik wou rijden is alles stilgelegd*)

*Gisteren heeft er tijdens de vrije trainingen iemand een hartstilstand gekregen en vol op de muur geknald,
hij was al overleden voordien (de zoon zat ernaast...) ...
Het evenement is geschorst begrijpelijkerwijs .(We houden wel tegoed voor de volgende race) .

Man sterft na hartaderbreuk in racewagen op circuit Zolder

01-08-2010 Een hartpatint is zondag overleden aan een hartaderbreuk tijdens een trackday op het circuit van Zolder.
De man werd net na de Villeneuve-bocht onwel, waarna de auto tot stilstand kwam tegen een muur. Voor het slachtoffer kon geen hulp meer baten.
De trackday werd georganiseerd door SkyLimit Events, om mensen te laten kennismaken met het circuitrijden.


Eigenlijk geluk bij een ongeluk, nu hebben we meer tijd om'm op punt te zetten ; we hebben nu de stabilisatie
losgemaakt om grip te genereren en dat was veel beter volgens Jef & Franky (ik ging rijden en toen is het drama
gebeurd en de boel stopgezet...) . Ook banden zouden we er nu nog doorgespind hebben, nu heb ik zelfs 4
nieuwe extra bemachtigd voor een prijsje .
Op rechte stuk kon een rode Cup Clio alvast niet naderen ! wel in't bochtenwerk uiteraard zolang we geen sper
hebben .
Metanol/Waterverbruik is niet hoog : met vatje ga je zeker 3u race toekomen . Op alles bijeen 1u is't maar 2cm gezakt .

We hopen nu tegen ma 20-9 (Skylimit Spa) bak in orde te hebben .
16 oktober is er een leuke race op Spa van BGDC, maar 17 oktober kunnen we ons tegoed opnemen op Zolder...
19 oktober is er dan weer een trackday op Spa .
7 november werken de organisaties samen blijkbaar, 5 december is ook weer .

even misbruik om worklist te doen ;
-Geluid ! ; we hadden gisteren tot 94,9dBa : met bak gaan we meer lawaai maken, zeker met kortere verhoudingen
dus moeten we nog een groter potje voor Zolder maken die ipv de open middenbuis voor Spa kan .

-Servo : Kristof & Niels met Rob uitzoeken ; Franky coördineert

-Bak/sper : afgesproken met Kristof : zodra binnen

-Dakspoiler : komt van Abarth Competizione UK .

-En de brandblusser : die mag niet vergeten worden ook al zit er een cozitje in ... :oops:

De vooruitzichten zijn goed,
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

RE: Onze Meca's gaan"vreemd" met alle gevolgen van

wo aug 25, 2010 09:32

http://www.racingworld.be/nieuws/7227/2 ... rsche.html

In mijn ogen is den Ollaander met de Porsche duidelijk in de fout gegaan...

Guntha assisteerde bij de Clio : 1u20 om te herstellen, en ook nog eens 1u50 voor motorwissel ; 't moet niet altijd 'n Alfa zijn om werk te hebben :wink:
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Gebruikersavatar
Bartman
Guru
Guru
Berichten: 1138
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 11:45
Locatie: Vorden

Re: RE: Onze Meca's gaan"vreemd" met alle gevolgen

wo aug 25, 2010 10:01

http://www.racingworld.be/nieuws/7227/2 ... rsche.html

In mijn ogen is den Ollaander met de Porsche duidelijk in de fout gegaan...

Guntha assisteerde bij de Clio : 1u20 om te herstellen, en ook nog eens 1u50 voor motorwissel ; 't moet niet altijd 'n Alfa zijn om werk te hebben :wink:
De Porsche is al naast (al voorbij met de neus) de Clio, voordat de Renault-rijder naar links stuurt... De Clio zit dus fout. Bovendien: zo'n Porsche hoor je aankomen.
De neus van mijn Squadra is al jáááren oranje! ;)

Leuk racen met je Alfaatje? Squadra Italia!

www.squadra-italia.nl

Gebruikersavatar
guntha
Full Member
Full Member
Berichten: 287
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 18:20
Locatie: donk
Contacteer: Website

Re: RE: Onze Meca's gaan"vreemd" met alle gevolgen

ma sep 20, 2010 10:14

http://www.racingworld.be/nieuws/7227/2 ... rsche.html

In mijn ogen is den Ollaander met de Porsche duidelijk in de fout gegaan...

Guntha assisteerde bij de Clio : 1u20 om te herstellen, en ook nog eens 1u50 voor motorwissel ; 't moet niet altijd 'n Alfa zijn om werk te hebben :wink:
En nog aankomen he :p

Bartman, porsche rijder is zen fout komen toegeven :) bergop rij je altijd naar links, ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

RE: Skylimit race 17-10 & 7-11

di okt 12, 2010 17:15

Doordat Franky Rally rijdt en Jef familiefeest heeft passen we voor 17-10 .
7-11 is Jef naar de Proms en zit ik in Fr. ...
dus 5-12 wordt de 1e en enige dit jaar .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

RE: 156 V6 2.5, 156 2.0ts Procar & Abarth 500 racers upd

vr aug 05, 2011 17:34

Binnenkort hier eindelijk nieuws...
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

RE: 156 V6 2.5, 156 2.0ts Procar & Abarth 500 racers upd

za aug 06, 2011 13:13

De 156 V6 2.5 is de enige die ons met SpaItalia niet in de steek gelaten heeft .
Enige werk hieraan is de 4e vervangen (was al door gebruikte vervangen, maar die was ook al 't beste af) door 'n nagelnieuwe en de korte Bacci 6e weer terug monteren (per vergissing de 2e-hands bak incl. lange originele 6e gemonteerd) samen met de reeds gebruikte korte Bacci eindoverbrenging .
De 156 2.0ts ex.Procar(24u Spa'99 Derek Bell-Fons Taels-Cedric Lorent Paduwa-CannonBall) krijgt een nieuw standaard blok en wordt door TP tuning met de Motec ECU geprogrammeerd .

De Abarth 500 krijgt een enkelmassa vliegwiel + versterkte drukgroep/sinterplaat van MCC sport NL en een nieuwe starter . Later komt er ook nog een ophanging van KW of AST onder en wordt de Autronic ECU door Nick Timmermans TP tuning op punt gesteld voor o.a. Crisartech dashboard chrono, turbodruk, benzinedruk & temp., oliedruk en temp. + elektrische servo aan te sluiten .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

156V6 2.5, 156t2.0Procar & Abarth500 : 12-11 RacePromoNi

vr sep 23, 2011 16:09

We gaan aan't werk om mee te doen : V6 in BGDC, Abarth 1000km

Zie info hieronder :

Beste,

op 12 november wordt de Race Promotion night weer verreden in Zolder.
Lang zag het er naar uit dat we dit jaar geen traditionele afsluiter kregen in Zolder maar door de samenwerking van Circuit Zolder met BGDC en Skylimit Events hebben we toch een aantal dingen kunnen bereiken.
Zo zal er een 2 uurs BGDC race zijn (max 2500cc).
Maar de hoofdbrok vormt de 1000 km van Zolder. Deze race staat open voor alle wagens die aan de technische vereisten voldoen van VLN, DSC, Belcar, BTCS.

Het is een back to basics formule waarbij aan de pomp getankt wordt, er GEEN verplichte (lees dure) bandenkeuze is en MET party na de race!

Vereiste licenties zijn C circuit voor 1000km en C-club voor BGDC

hier een link naar wat meer uitleg :
http://www.speedfreaks.be/blog/post/131 ... VENTS.html

See you at the Racetrack

Andy Jaenen
Skylimitevents BVBA
Sint-Jobstraat 60 bus 1A
3550 Zolder
www.skylimitevents.com
andy@skylimitevents.be
+32 (0) 475 41 92 76

TELT NIET VOOR EEN KAMPIOENSCHAP, MAAR GARANDEERT 1000 KILOMETER PLEZIER!
Deze wedstrijd (1000 kilometer van Zolder) is voorbehouden aan wagens die door een geldige deelnemer zijn ingeschreven en die conform zijn aan het Technisch Reglement van het Belcar Endurance Championship 2011, van de Belgian Touring Car Series 2011, van de Dutch Supercar Challenge 2011 en het VLN Langstreckenmeisterschaft Nürburgring.
In het voorprogramma presenteert Circuit Zolder een wedstrijd van 2 uren (120’) van de Belgian Gentleman Drivers Club 2011, waaraan ook de wagens van Skylimit Events kunnen deelnemen die conform zijn aan het reglement BGDC 2011.
De wedstrijden worden gereden zonder geluidsbeperking! Het evenement is GRATIS toegankelijk voor het publiek.
1000 KM van ZOLDER: KLASSEN
Klasse GT: Belcar, DSC en/of VLN reglement
Klasse Toerisme: BTCS, DSC en/of VLN reglement
1000 KM van ZOLDER: PILOTEN
- Internationale FIA A-, B- of C-vergunning
- Belgische B- of C-Circuit vergunning (B = minimum vereiste voor GT3 wagens)
- Europese vergunning van eenzelfde niveau, zonder toelating van ASN
- Andere buitenlandse vergunning van eenzelfde niveau, met toelating van ASN én RACB Sport.
BIJKOMENDE BEPALINGEN
Banden: vrije merkkeuze.
Kwalificatietijd: de minimale kwalificatietijd voor de wagen bedraagt maximum 130 % van het gemiddelde
van de beste drie tijden gerealiseerd in elke klasse tijdens de gechronometreerde trainingen.
Deelnamerecht: € 1.250,00
SCHRIJF JE IN VÓÓR 15 OKTOBER, EN BETAAL SLECHTS € 1.000,00 !
TIMING
Administratieve controle / Contrôle administratif
Vrijdag/vendredi 11/11/2011 : 17.00 h -19.00 h : RCC
Zaterdag/samedi 12/11/2011 : 07.00 h - 08.00 h : Michel Vaillant Club (rode trap/escalier rouge)
Technische controle / Contrôle technique
Vrijdag/vendredi 11/11/2011 : 17.00 h -19.00 h : Box 1-2
Zaterdag/samedi 12/11/2009 : 07.00 h - 08.00 h : Box 1-2
Tijdtrainingen / Essais qualificatifs
BGDC : 09.05 h – 09.55 h
1000 km : 10.10 h – 11.00 h
Briefing
08.15 h – Michel Vaillant Club
Wedstrijd / Course
BGDC : 11.15 h – 13.15 h 120’
1000 KM van ZOLDER : 13.45 h – 21.45 h 500’ (approx)
We nodigen alle deelnemende piloten en teamchefs uit in de MICHEL VAILLANT CLUB voor een ontbijt aangeboden door Circuit Zolder, vanaf 6.30 uur. De geknipte manier om samen de dag aan te vatten!
Na de race komen we terug samen voor een after race drink, van 22.00 uur tot 02.00 uur!
Sportieve instantie: Royal Automobile Club of Belgium
RACB Sport
Aarlenstraat 53 - B – 1040 Brussel / België
Tel. : + 32 2 287 09 11 - Fax : + 32 2 675 61 19
Promotor/Organisator: VZW Terlamen/Circuit Zolder
Terlaemen 30 – B - 3550 Heusden-Zolder / België
Tel. : + 32 11 88 88 88 - Fax : +3 2 11 85 88 95
Organisatie van de meeting: VZW Terlamen/Circuit Zolder
Controletoren, Terlaemen 30 - B – 3550 Heusden-Zolder / België
Tel. : + 32 11 85 88 88 - Fax : + 32 11 85 88 95
INFORMATIE: herli.vranken@circuit-zolder.be
RACE PROMOTION NIGHT – 12 NOVEMBER 2011
Deelnameformulier BGDC
Deelnameformulier 1000 KM VAN ZOLDER
Ik ondergetekende, verklaar hierbij uit eigen initiatief deel te nemen aan de hiervoor beschreven wedstrijd. Ik verklaar hiermede afstand te doen voor mijzelf, mijn rechthebbenden, mijn erfgenamen, mijn naastbestaanden (mijn ouders, mijn echtgenote, mijn kinderen) en onze verzekeraars van elk verhaal tegenover :
1. de eigenaar(s) en/of de uitbaters van de omloop;
2. de inrichter(s) van de wedstrijd;
3. de andere deelnemers en de andere gebruikers van deze omloop;
4. de deelnemers en de eigenaars (of houders) van de deelnemende voertuigen;
5. de aangestelden, vrijwillige helpers en opdrachtgelastigden van personen of organismen hierboven vermeld in punt 1, 2, 3 en 4;
6. de verzekeraars van de personen (of organismen) vermeld hiervoor in punt 1, 2, 3, 4, 5;
Voor elke schade die ik zou lijden gedurende de wedstrijd, met inbegrip van de trainingsoefeningen. Huidige afstand van verhaal omvat eveneens de verbintenis dat in geval van overlijden ik mij sterk maak voor mijn rechthebbenden, mijn erfgenamen, mijn naastbestaanden en onze verzekeraars. Ik verklaar eveneens kennis te hebben van de reglementen van de wedstrijd en verbind mij deze zonder enig voorbehoud na te leven. Tevens bevestig ik dat het voertuig conform is aan de geldende voorschriften
CORRESPONDENTIE-ADRES : Naam ________________________________
E-mail____________________________
Straat __________________________________________________________ Nr. ______ Bus ______ Postcode ________
Stad ____________________________________________________________ Tel. _________________ Fax ____________
TEAMCHEF : Naam _______________________________________________
E-mail ____________________________
Straat ___________________________________________________________ Nr. ______ Bus ______ Postcode ________
Stad ____________________________________________________________ Tel. _________________ Fax ____________
Handtekening
PILOOT 1 Naam ______________________________________________
E-mail ____________________________
Straat ___________________________________________________________ Nr. ______ Bus ______ Postcode ________
Stad ____________________________________________________________ Tel. _________________ Fax ____________
Licentie nr. _______________ Club _________________ Nationaliteit _____________ Geboortedatum ______________
Handtekening
PILOOT 2 Naam ______________________________________________
E-mail ____________________________
Straat ___________________________________________________________ Nr. ______ Bus ______ Postcode ________
Stad ____________________________________________________________ Tel. _________________ Fax ____________
Licentie nr. _______________ Club _________________ Nationaliteit _____________ Geboortedatum ______________
Handtekening
PILOOT 3 Naam ______________________________________________
E-mail ____________________________
Straat ___________________________________________________________ Nr. ______ Bus ______ Postcode ________
Stad ____________________________________________________________ Tel. _________________ Fax ____________
Licentie nr. _______________ Club _________________ Nationaliteit _____________ Geboortedatum ______________
Handtekening
PILOOT 4 Naam ______________________________________________ E-mail ____________________________
Straat ___________________________________________________________ Nr. ______ Bus ______ Postcode ________
Stad ____________________________________________________________ Tel. _________________ Fax ____________
Licentie nr. _______________ Club _________________ Nationaliteit _____________ Geboortedatum ______________
Handtekening
PILOOT 5 Naam ______________________________________________ E-mail ____________________________
Straat ___________________________________________________________ Nr. ______ Bus ______ Postcode ________
Stad ____________________________________________________________ Tel. _________________ Fax ____________
Licentie nr. _______________ Club _________________ Nationaliteit _____________ Geboortedatum ______________
Handtekening
PILOOT 6 Naam ______________________________________________ E-mail ____________________________
Straat ___________________________________________________________ Nr. ______ Bus ______ Postcode ________
Stad ____________________________________________________________ Tel. _________________ Fax ____________
Licentie nr. _______________ Club _________________ Nationaliteit _____________ Geboortedatum ______________
Handtekening
EIGENSCHAPPEN VAN DE WAGEN Merk __________________________________________________________________
Model _____________________________________________ Bouwjaar _____ CC-inhoud ____________ ________
De bovenvermelde wagen wordt ingeschreven in :
 BGDC:
 1000 KM VAN ZOLDER
Om te kunnen deelnemen aan de BGDC dient iedere deelnemer per in te schrijven wagen € 455 te betalen;
Betaling op BGDC - N° 143-0759414-05, Vermelding : Naam - Wagennummer - Zolder, BGDC november 2011.
Om te kunnen deelnemen aan de 1000 KM VAN ZOLDER dient iedere deelnemer per in te schrijven wagen
€ 1.250 te betalen. En dit voor 1 november 2011 via overschrijving op ING rekeningnummer 335-0340431-07, IBAN BE74 3350 3404 3107, BIC BBRUBEBB200 van VZW Terlamen, ter verwerving van het gebruiksrecht van de infrastructuur voor de duur van de meeting.
Indien men inschrijft vóór 15 oktober 2011 betaalt men slechts € 1.000.
Vanaf 2011 is er een nieuwe regel voor de BTW van buitenlandse klanten met een geldig BTW nummer. De BTW wordt verlegd volgens art. 196 van de Richtlijn 2008/8/EG dd. 12/02/2008.
Opgemaakt te _______________________________________, _______________ / _______________ / _______________
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

RE: 156V6 2.5, 156ts2.0Procar & Abarth500 : Comeback 201

wo nov 09, 2011 09:28

Het is allemaal te krap in tijd geworden, maar we staan wel een pak verder om in 2012 het nieuwe endurance kampioenschap aan te vatten .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

B-lee
Guru
Guru
Berichten: 1203
Lid geworden op: di aug 30, 2005 16:30
Locatie: vilvoorde (belgië)
Contacteer: ICQ

RE: 156V6 2.5, 156ts2.0Procar & Abarth500 : Comeback 201

wo nov 09, 2011 13:06

Peter gaan jullie rijden dit weekend ?
Ik ga mischien effe kijken
:wink:
147 jtd , Bertone, spider, 156 sw jtd

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

RE: 156V6 2.5, 156ts2.0Procar & Abarth500 : Comeback 201

wo nov 09, 2011 13:34

Billy ; in de vorige post meld ik juist dat we niet klaar zijn... wel gevorderd wat 2012 ten goede komt maar nu niet klaar voor't WE dus... :wink:
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

B-lee
Guru
Guru
Berichten: 1203
Lid geworden op: di aug 30, 2005 16:30
Locatie: vilvoorde (belgië)
Contacteer: ICQ

RE: 156V6 2.5, 156ts2.0Procar & Abarth500 : Comeback 201

wo nov 09, 2011 13:47

:oops: :roll:
Had dat niet begrepen
:wink:
Zijn er bekende die er mee rijden ?
147 jtd , Bertone, spider, 156 sw jtd

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

RE: 156V6 2.5, 156ts2.0Procar & Abarth500 : Comeback 201

wo nov 09, 2011 14:07

La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

RE: 156V6 2.5, 156ts2.0Procar & Abarth500 : Comeback 201

ma jan 02, 2012 15:36

De Abarth staat intussen op KW custom-made Race-ophanging en de electronica staat op punt, nu nog bak afstellen en sporing + details reglementair maken voor BGDC en/of Endurance Cup 2012 .
De "Paduwa" 156ts is ook klaar met dank aan Timmermans !
De 156 V6 staat nog op hold, waarschijnlijk tot februari owv salondrukte .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

B-lee
Guru
Guru
Berichten: 1203
Lid geworden op: di aug 30, 2005 16:30
Locatie: vilvoorde (belgië)
Contacteer: ICQ

RE: 156V6 2.5, 156ts2.0Procar & Abarth500 : Comeback 201

ma jan 02, 2012 16:26

Peter ,
ben je ook op het salon aanwezig .
Of zijn er enkel " Bella's " op het salon met info over de wagens en die je dan door verwijzen naar een garage uit je buurt ?
En weet jij of de 4C er zal staan ?
:roll:
147 jtd , Bertone, spider, 156 sw jtd

Terug naar “Racen - Algemeen”