Your right !!!Dit is wel het spul wat tegenwoordig nodig schijnt te zijn om een SI-race te winnen
Beste Forummers,
Hieronder het lijstje met een aantal van de onderdelen welke ik nog over heb. Ze zoeken en mogen naar een nieuwe eigenaar.
Motorkap en Kofferklep Kunstof/polyester.
Prijs: €600,- p.s. €1000,- samen
Galfer/AP Racing remmenset.
Prijs: €1400,- (Nieuw €2500,-)
Stabiset/Swaybars Whiteline
Prijs: €375,-
EPS Demper (nieuw) met grotere doorgang, ideaal voor Turbo motoren of de zwaardere v6'jes Nog zonder deuk voor de reserve wielbak. Past dus ook mooi onder een Q4
Prijs: €400,-
Compleet 3.0 24v motorblok en of losse onderdelen.
- CPS Zuigers
- Carillo Drijfstangen
- Pipercams
- Jenvey ITB's
- Spesso racekoppakking.
- div.
Lijst wordt nog aangevuld.
en wat we nog meer er aan gaan veranderen . niet verbeteren, want lenz heeft een top 155 gebouwd gewoon upgraden !!Dat valt wel mee, denk dat er meer aanpassingen aan een 75 cup zijn gedaan dan aan mijn ex 155 (nu Jan Slinger)
Alles in 1 keer ? bodem prijs ? heel snel, ik ga zo op vakantie en anders bedenk ik me weer of hilbert wordt weer boosEn even een update van wat er nog te koop is:
Beste Forummers,
Hieronder het lijstje met een aantal van de onderdelen welke ik nog over heb. Ze zoeken en mogen naar een nieuwe eigenaar.
Motorkap en Kofferklep Kunstof/polyester.
Prijs: €600,- p.s. €1000,- samen
Galfer/AP Racing remmenset.
Prijs: €1400,- (Nieuw €2500,-)
Stabiset/Swaybars Whiteline
Prijs: €375,-
EPS Demper (nieuw) met grotere doorgang, ideaal voor Turbo motoren of de zwaardere v6'jes Nog zonder deuk voor de reserve wielbak. Past dus ook mooi onder een Q4
Prijs: €400,-
Compleet 3.0 24v motorblok en of losse onderdelen.
- CPS Zuigers
- Carillo Drijfstangen
- Pipercams
- Jenvey ITB's
- Spesso racekoppakking.
- div.
Lijst wordt nog aangevuld.
je moet het wel allemaal kopen !De kofferklep en motorkap heb ik al...
Hahah, kheb het al hier liggen ook zelfs..je moet het wel allemaal kopen !De kofferklep en motorkap heb ik al...
kap is voor mij en de klep ook !! nee niet voor de gele ! anders trek ik het sponsor schap in !