za dec 31, 2011 20:09
2011 Was een bijzonder jaar voor MotorsportMedia. Een jaar met een hoop nieuwe opdrachten zoals de Nationale Renault Twingo meeting in het voorjaar, Wings&Wheels in de zomer.
En dit jaar mocht ik ook voor het eerst zélf ervaren hoe het is om óp het circuit te rijden in plaats van langs de kant te staan. Wat een ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!
En natuurlijk niet de vergeten de grote stappen vooruit die gemaakt zijn op het gebied van concepten; Car Meetings, Bouw Projecten en natuurlijk niet te vergeten "Mijn Passie"! We hebben een heleboel aanmeldingen binnen voor deze drie de concepten, we gaan dus heel veel moois zien dit komend jaar!
Wat gaan we nog meer verwachten dit jaar. Als eerste Squadra Italia, we hebben er al even van mogen proeven en dat was meteen ontzettend goed bevallen bij ons zelf als bij de lezers van MotorsportMedia. Daarnaast gaan we Drift Reportage weer helemaal oppakken dit jaar, Mick heeft een nieuwe auto en hij heeft bewezen dat de hijzelf met deze auto veel potentie heeft.
Tot slot wil ik nog even wijzen op de geweldige partnerschap wat gesloten is met MotexPerformance! Dankzij deze samenwerking zal MotorsportMedia bij een flink aantal meer evenementen aanwezig zijn, denk aan Time Attack, JAF, DAF, en nog veel meer! Dat betekend ook veel meet content op de website!
In 2012 gaan we dus knallen met een hoop nieuwe content maar ook mooi content, dankzij ons nieuwe camera apparatuur wat aangeschaft is. Een beste investering maar een die het zeker waard gaat maken dit jaar.
Ik zeg proost op een fantastisch 2012!